تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۲۵۱۶۷۰
سرویس خبر : انرژی
حسین زهی خبر داد

دستور وزیر نفت برای گازرسانی به روستا‌های خاش و میرجاوه/ پیگیری برای حل مشکل برق حوزه انتخابیه

‌می‌متالز - نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس گفت: مقام عالی وزارت نفت دستور دادند تا عملیات گازرسانی به روستا‌های شهرستان خاش و میرجاوه انجام شود که این اتفاق افتاد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود.

به گزارش می‌متالز، اسماعیل حسین زهی، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: موضوع گازرسانی به روستا‌ها و شهر‌های حوزه انتخابیه از مسائلی بوده که برای انجام آن از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

وی افزود: مردم شهرستان‌های خاش و میرجاوه به دلیل اینکه عملیات گاز رسانی انجام نشده است با مشکل جدی مواجهه هستند که از وزارت نفت مطالبه کردم تا گازرسانی به حوزه انتخابیه ام انجام شود البته باید از وزیر نفت تقدیر و تشکر به عمل آورد چرا که قول مساعد دادند تا عملیات گازرسانی به شهر‌های حوزه انتخابیه انجام شود.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس بیان کرد: مقام عالی وزارت نفت دستور دادند تا عملیات گازرسانی به روستا‌های شهرستان خاش و میرجاوه انجام شود که این اتفاق افتاد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود.

حسین زهی عنوان کرد: در موضوع برق نیز مردم منطقه هم با مشکلاتی مواجهه هستند که پیگیری‌هایی انجام شد تا عملیات برق فشار قوی شهرستان میرجاوه هم آغاز شود تا دکل‌های برق راه اندازی شوند که دیگر مردم دچار قطعی برق نباشند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده