تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۷
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۵۲۲۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرد:

اجرای اصلاحیه همسان سازی حقوق و احکام بازنشستگان صندوق فولاد

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد طی پیام ویژه‌ای با تبریک ایام بهار سال «تولید، دانش بینیان، اشتغال آفرین» و نوروز مهدوی امسال آخرین مراحل برنامه ریزی و اجرای طرح اصلاحیه همسان سازی حقوق بازنشستگان را اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، در متن پیام حسین عامریان آمده است:با احترام مفتخرم به استحضار شما گرامیان برسانم که به رغم مشکلات وافر و محدودیت‌های موجود، مساعی و زحمات طاقت فرسای چند ماهه خادمین تان در صندوق بازنشستگی فولاد به ثمر نشست و پس از بررسی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی در نهایت هیت امنای محترم با تصویب بودجه پیشنهادی صندوق، زمینه تداوم خدمت رسانی بهتر از جهت خدمات رفاهی و برنامه ریزی انجام شده برای پرداخت منظم مستمری و پرداخت بخشی از مطالبات اصلاح طرح همسان‌سازی را در سال ۱۴۰۱ فراهم کرد.

پیام ادامه یافت: ارتقای سطح معیشت، انضباط و شفافیت مالی در امور بازنشستگان و حفظ کرامت و شان بازنشستگان عزیز از اولویت‌های مهم خادمین شما در صندوق می‌باشد.

در این پیام آمده است:امیدوارم که این اقدام مقدمه‌ای برای ارتقای سطح معیشت و زمینه‌ای برای خدمت رسانی شایسته‌تر و در خور شأن برای شما عزیزان باشد. همچنین ضرورت دارد تا مراتب امتنان و سپاس خویش را از وزیر جوان، جهادی، فساد ستیز و پاکدست وزارت مردم دکتر عبدالملکی که با حمایت بی دریغ خود موجبات این خدمات را فراهم نمودند اعلام نموده و از خداوند منان مسالت می‌نمایم در سال جدید همراه با همکاران سختکوشم بتوانیم با ارایه طرح‌ها و برنامه‌های تحولی و انقلابی در سایه «دولت مردمی آیت الله رییسی» قدردان بخشی از زحمات سالیان متمادی شما در عرصه صنعت فولاد و معدن کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده