تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۵۴۹۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیگیر تحول اساسی در شرکت‌های صندوق فولاد با انتصاب مدیران انقلابی هستیم

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سفر به استان اصفهان با حضور در جمع بازنشستگان شرکت ذوب آهن اصفهان در سالن همایش‌های شفق این شرکت اعلام کرد: هدف ما ایجاد آرامش و آسایش برای بازنشستگانی است که یک عمر برای آبادانی این کشور تلاش کرده اند.

به گزارش می‌متالز، حسین عامریان با تبریک ماه مبارک رمضان و تمجید از رشادت و دلاوری مردم اصفهان در عرصه‌های مختلف به تشریح اقدامات و برنامه‌های صندوق پرداخت.
عامریان با اشاره به اهتمام ویژه مدیران صندوق برای اصلاح همسان سازی گفت: در این خصوص جلسات کارشناسی با نمایندگان بازنشستگان برگزار کردیم و در اواسط بهمن به جمع بندی لازم رسیدیم.
وی افزود: اجرای اصلاحیه همسان سازی کار بسیار سختی بود و ما می‌توانستیم با استناد به برخی دستورالعمل‌ها آن را انجام ندهیم، اما چون در مقابل بازنشستگان احساس مسوولیت می‌کنیم هر چقدر هم کار به لحاظ تامین منابع سخت باشد آن را انجام خواهیم داد.
عامریان گفت: با پیگیری‌های مداوم در روز‌های پایانی سال موضوع را در هیات امنا مطرح کردیم و به نتیجه رساندیم و در همین راستا در خصوص ساز و کار اجرایی آن را هم به نتیجه رسیده ایم و در تلاش برای تامین منابع آن هستیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: ما در راستای تبیین این موضوع برای بازنشستگان عزیز و رفع سوتفاهمات احتمالی آمادگی کامل داریم و برگزاری چنین جلساتی هم درهمین راستاست.
وی درباره موضوع بیمه درمان بازنشستگان ذوب آهن نیز گفت: ما در حال رایزنی و گفتگوی مستمر با مدیران ذوب آهن برای حل اختلافات فی مابین هستیم و از بازنشستگان می‌خواهم در این خصوص تشویش خاطر نداشته باشند.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان شرکت‌های صندوق در سال‌های گذشته گفت: در ادوار گذشته مدیریتی وضعیت به گونه‌ای بود که حتی مدیران عامل شرکت‌ها هیچ حرف شنوی از صندوق نداشتند، ولی اکنون شرایط متفاوت شده و با انتصاب مدیران انقلابی به دنبال تحول اساسی در شرکت‌ها هستیم.
عامریان گفت: از بازنشستگان عزیز می‌خواهم در پیگیری خواسته هایشان سه موضوع منطقی بودن، قانونی بودن و اجرایی بودن را در نظر داشته باشند.

گفتنی است پیش از سخنان عامریان نمایندگان بازنشستگان و کانون‌ها برخی مشکلات بازنشستگان را با مدیرعامل صندوق در میان گذاشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده