تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۲
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۲۵۲۶۷۴
سرویس خبر : اجتماعی
در راستای انجام مسوولیت اجتماعی:

حمایت از دانش‌آموزان مستعد در مناطق محروم ادامه دارد

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت گهرزمین حمایت از دانش آموزان مستعد را در مناطق محروم در راستای مسوولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای کنکور پیش رو بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز برتر جنوب کرمان مورد حمایت آموزشی هستند.

به گزارش می‌متالز، محمد فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ مدیر عامل شرکت گُهرزمین در حاشیه بازدید از کلاس‌های اردوی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۱ (طرح مفکر) گفت: تعداد ۵ هزار ۵۵۲ دانش آموز پایه دوازدهم در ۷ شهرستان جنوب کرمان جهت آمادگی کنکور ۱۴۰۱ با بهترین اساتید برتر از تهران تحت حمایت آموزشی هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان در طرح مفکر بر ارزش و اهمیت بهره‌گیری از فرصت‌ها در مسیر رسیدن به موفقیت تاکید کرد و افزود: دانش‌آموزان شهرستان‌های جنوب کرمان با جدیت، پشتکار و بهره گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های فراهم شده تضمین کننده‌ی پیشرفت و توسعه بومی و منطقه‌ای هستند، زیرا تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در رفع محرمیت‌ها موثر است.

وی با اشاره به برگزاری طرح مفکر در شهرستان‌های جنوب کرمان اظهار کرد: ایجاد بستر‌هایی همچون تدریس اساتید و دبیران مطرح کشوری با تمرکز بر هدایت تحصیلی دانش آموزان یک اقدام برای پیاده سازی و اجرای عدالت آموزشی است.

مدیرعامل گهرزمین همچنین از حمایت و اهدای جوایز به دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه‌های برتر می‌شوند خبر داد و گفت: حمایت این شرکت از دانش آموزان برتر همچنان ادامه دارد و برای موفقیت آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده