تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۵۹۶۳۶
سرویس خبر : اجتماعی

چهارمین رویداد جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی

‌می‌متالز - چهارمین رویداد جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، شامگاه شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد

به گزارش می‌متالز، چهارمین دوره جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، با حضور هفتاد شرکت و بنگاه بزرگ اقتصادی، ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز مایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.

این رویداد در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» برای ارج نهادن به کسب و کار‌های مسوولانه و با حضور مدیران نهاد‌های دولتی و خصوصی، نمایندگان انجمن‌های علمی و صنفی کشور، معاونین وزرای صمت و اقتصاد و دارایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این همایش چهارمین جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی تندیس طلایی به دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیر عامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی به نمایندگی از مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.

همچنین شرکت فولاد مبارکه در چهارمین رویداد جایزه مسوولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، رتبه برتر مسوولیت‌های اجتماعی در میان بنگاه‌های اقتصادی کشور را از آن خود کرد.

منبع: چیلان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده