تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۶
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۲۶۰۸۰۰
سرویس خبر : اجتماعی
در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای صمت مطرح شد؛

به‌روزرسانی بانک جامع اطلاعاتی خانواده ایثارگران و شهدای صمت به‌صورت جدی در حال اجرا است

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدای صمت در مشهد مقدس، گفت: به‌روزرسانی بانک جامع اطلاعاتی خانواده ایثارگران و شهدای صمت گامی مهم برای افزایش خدمت‌رسانی به آنان بوده و به‌صورت جدی در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن افزود: اراده همه مسوولان ملی و استانی صمت، خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهداست و به این موضوع به‌عنوان یکی از وظایف خود نگاه می‌کنند و افتخار می‌کنیم که با ایجاد ارتباط مستمر و قوی با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران گام‌های مؤثری در مسیر خدمت گذاری برداشتیم.

وی بابیان این‌که احترام به ارزش‌های ملی و دینی و فرهنگ شهادت باید در جامعه مورد تأکید باشد، بیان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ شهادت و ایثارگری در حل بسیاری از مشکلات فعلی کشور می‌تواند کمک‌کننده باشد.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با اشاره به اهمیت این حوزه برای مسوولان صمت، بازتاب و نمایش مسائل مربوط به خانواده ایثارگران را از وظایف این دفتر خواند و گفت: وزیر صمت بر داشتن گوش شنوا برای ایثارگران و خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرده است و ما نیز با همین رویکرد مسائل مرتبط به ایثارگران را در کشور دنبال می‌کنیم.

در ادامه این جلسه امیررضا رجبی، رئیس سازمان صمت خراسان رضوی نیز با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور خانواده معظم شهدا در شهر مشهد را فرصت مغتنمی برای کسب فیض از ساحت مقدس حضرت رضا علیه‌السلام برشمرد و خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا را مایه افتخار و روحیه‌بخش توصیف کرد.

گفتنی است با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی دفتر امور ایثارگران وزارت صمت، ٤٥ نفر از خانواده شهدای گران‌قدر ستادی و استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و کرمان، مرکزی و بوشهر به مشهد مقدس اعزام‌شده بودند تا ضمن تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا در این نشست شرکت کنند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده