تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۲۷۹۳۴۳
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران مطرح کرد:

خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی و افتخار بزرگ است

‌می‌متالز - مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران گفت: هیچ خدمتی بالاتر خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیست، چون این بزرگواران برای حفاظت از اسلام و میهن اسلامی از عزیزان و نعمت سلامتی خود گذشتند.

به گزارش می‌متالز، مشاور وزیر صمت با حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدای وزارت صمت در مجتمع فرهنگی سیاسی شهید غیاثی ساری اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنان زحمت‌ها و سختی‌های زیادی در دوران دفاع مقدس متحمل شدند که این نظام مقدس استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان و پایداری خانواده آنان است.

در این نشست که سرپرست اداره کل صمت استان مازندران و مشاور و معاون مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت نیز حضور داشتند، حسن ممتحن، تکریم خانواده‌های شهدا را در واقع تکریم تمام ملت ایران دانست و افزود: هیچ خدمتی بالاتر خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیست، چون این بزرگواران برای حفاظت از اسلام و میهن اسلامی از عزیزان و نعمت سلامتی خود گذشتند.

مشاور وزیر صمت ادامه داد: در گذشته خاکریز‌ها در میدان نبرد بود و دشمن با اقدام نظامی و جنگ سخت به مقابله می‌آمد، اکنون این خاکریز‌ها نامرعی است و تیر و ترکش‌های نرم دشمن، افکار و اعتقادات افراد جامعه را نشانه گرفته که لازمه مقابله با این شیوه دشمن، افزایش بصیرت و آگاهی، تمسک به سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و جهاد است.

ممتحن، جلب رضایت خداوند، تبعیت از رهبری، خدمت به مردم و دفاع جانانه از میهن را هدف شهدا از قدم نهادن به جبهه‌های جنگ برشمرد و افزود امروز همه باید با همین نیت قدم در میدان بگذاریم و با شهدا عهد ببندیم که بر سر دفاع از ایران عزیز استوار بمانیم و از این برهه حساس و پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

گفتنی است با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دفتر امور ایثارگران و با همکاری مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت، اردوی سیاحتی و فرهنگی خانواده ها‌ی معظم شهدای ستادی وزارت صمت در محل مجتمع فرهنگی و سیاحتی شهید غیاثی ساری برگزار شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده