تاریخ: ۲۵ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۴۸۱
کد خبر: ۲۸۸۲۲۲
سرویس خبر : اجتماعی

تقدیر از ۴ نفر از کارکنان وزارت صمت در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم

‌می‌متالز - طی مراسمی با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و فرمانده پایگاه بسیج سازمان صمت استان تهران از خانم زهرا مرادی گلریز به‌عنوان کارمند تراز مکتب حاج قاسم تقدیر به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، خداداد بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در این مراسم عنوان کرد که شناسایی و معرفی مدیران و کارکنان تراز مکتب حاج قاسم از وظایف بسیج است.

وی ضمن بیان ارزش‌های معرفتی و اخلاقی سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد در مکتب اسلام و انقلاب اسلامی افرادی که در چهارچوب‌های دینی و معرفتی و اخلاقی همراه با تعهد و برخورداری از علم و دانش فعالیت می‌کنند جزو نخبگان و افراد شاخص و اثرگذار در سطح جامعه هستند.

وی در ادامه افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های سربازان و عزیزانی بوده‌ایم که برای اقتدار و عظمت این مرز و بوم خدمات ارزشمندی داشته‌اند و برخی نیز از جان و مال خویش گذشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

خداداد بیرانوند خاطرنشان کرد که مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از نیرو‌های متعهد و انقلابی و تقویت روحیه خودباوری و ایثار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نسبت به شناسایی و معرفی نیرو‌های شاخص بر اساس معیار‌های تعیین‌شده و ارسالی از سازمان بسیج ادارات و کارکنان اقدام کرده و درنهایت آقایان علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران به‌عنوان مدیر ارشد، سید ابراهیم حسینی فرمانده پایگاه بسیج شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی به‌عنوان مدیر میانی، محمد قدردان و سرکار خانم زهرا مرادی نیز به‌عنوان کارمند تراز مکتب حاج قاسم انتخاب و معرفی شدند.

در پایان جلسه بیرانوند گفت که بسیجی بودن یک افتخار است و نیرو‌های بسیج همواره بدون هیچ چشم‌داشت و خالصانه در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و تأثیرگذار دارند و در وزارت صمت اقدامات بسیج به‌عنوان بخشی فعال بسیار قابل توجه است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده