تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۱
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۲۹۲۰۱۲
سرویس خبر : اجتماعی
به‌مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر انجام شد؛

دیدار مشاور وزیر صمت با خانواده معظم شهیدان طوقانی و شهید کرک‌آبادی

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با خانواده‌های معظم شهیدان طوقانی و شهید علی‌اکبر کرک‌آبادی دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، طی این دیدار‌های جداگانه «حسن ممتحن» با بیان اینکه قدرت و صلابت انقلاب اسلامی ایران مرهون خون پاک شهداست، گفت: انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدا احیاگر اسلام در جهان شد و شهدای گرانقدر با اهدای جان عزیز خود نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کردند.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی تحقق یافته و همه باید قدردان امنیت و اقتدار کشور باشیم، ادامه داد: با وجود همه توطئه‌های دشمن و تحریم‌ها، مقاومت و ایستادگی مردم ستودنی است.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدایی که از ارزش‌های انقلاب و نظام دفاع کردند تا ما در آسایش و آرامش باشیم، از اهم وظایف ماست و همه باید در مسیر شهدا و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

ممتحن همچنین گفت: تداوم و پایداری انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، روح بلند امام عظیم الشأن، فداکاری جامعه ایثارگران و درایت حکیم فرزانه انقلاب، معظم رهبری است و شکر نعمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تداوم راه شهدا و خدمتگزاری به مردم عزیز است.

گفتنی است شهید «سعید طوقانی» از قهرمانان ملی و ورزشکاران باستانی بود که به همراه برادر بزرگوارشان محمد، در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین شهید والامقام «علی‌اکبر کرک‌آبادی» جانباز سرافراز ۷۰ درصد و از کارکنان وزارت صنایع و معادن سابق بود که در سال ۱۳۹۵ به همرزمان شهیدش پیوست.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده