تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۸
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۰۲۲۱۲
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور وزیر صمت مطرح کرد؛

باید سبک شهدا را سرلوحه کارهای‌مان قرار د‌هیم

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در جمع ایثارگران شاغل در اداره کل صمت کرمانشاه و تشکل‌های هم خانواده گفت: هر شخصی که در حوزه ایثارگران ورود می‌کند باید خود را کاملاً در خدمت ایثارگران بداند؛ و تفکر خادم به مخدوم داشته باشد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران طی سفر به کرمانشاه در نشستی با جمع کثیری از شاغلین ایثارگر در صمت و تشکل‌ها هم خانواده این سازمان اظهارکرد: مجموعه قوانین مرتبط برای ایثارگران را احصاء نموده ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره‌مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای کل وزارت صمت در سطح کشور آماده شده است که به دقت به مسائل آن‌ها رسیدگی شود.

وی در ادامه افزود: نگاه جهادی و تفکر شهدا و سبک زندگی شهدا اگر باشد مشکلات کاهش خواهد یافت.

مشاور وزیر صمت، خدمت رسانی منبعث از فرهنگ ایثارگری در امورات محوله را راهگشا دانست و تاکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور به شکل جهادی حل شده و یقینأ با نگاه فرهنگ متعالی ایثارگری بسیاری از دغدغه‌های حصر اقتصادی هم مرتفع خواهد شد و رویکرد اخلاق مدارانه و متاثر از ایمان، خدمت‌رسانی، شیرین می‌شود.

وی اضافه کرد: ایثارگران نیز باید ۲ نکته مهم تمرین حفظ شانیت ایثارگری و ترویج و توسعه فرهنگ ایثارگری را مد نظر قرار داده و به عنوان سرلوحه کار‌ها و فعالیت‌های خودشان قرار دهند.

در بخش دیگری از این نشست، «محسن دارابی» مدیرکل صمت استان کرمانشاه، حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران در استان کرمانشاه را مایه خیر و برکت در حوزه توانمندسازی ایثارگران استان دانست و گفت: همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم.

وی افزود: امروز اگر صلابتی در نظام است مدیون خون شهدا است و شخصاً تعلق خاطر خاصی به این عزیزان دارم و معتقدم وجود ایثارگران در سازمان باعث خیر و برکت زیادی است.

نشست بررسی مشکلات و توانمندسازی ایثارگران اداره کل صمت کرمانشاه و تشکل‌های هم خانواده صبح امروز سه شنبه ۱۹ اردی بهشت ماه سال جاری با حضور دکتر ممتحن؛ مشاور وزیر و هماهنگ کننده امورایثارگران صنعت، معدن و تجارت، مهندس دارابی؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، دکتر یزدانی؛ معاون هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت، روسای اتاق اصناف، خانه صنعت ومعدن و معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمع کثیری از ایثارگران حوزه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

گفتنی است، در پایان با اهداء لوح سپاس توسط مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران از تعدادی از ایثارگران این اداره کل و تشکل‌های هم خانواده تقدیر به‌عمل آمد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده