تاریخ: ۲۶ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۲۸۸۷۶۳
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن در اداره کل صمت خوزستان

‌می‌متالز - مراسم بزرگداشت مقام زن و مادر اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) امروز دوشنبه در سالن همایش اتاق بازرگانی اهواز انجام گرفت.

به گزارش می‌متالز،این مراسم با حضور جمعی از کارکنان خانم این اداره کل و مهندس فلاح سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد.

در این مراسم با اجرای سرود و مولودی و برگزار مسابقه و اهدای جایزه به بانوان هم نامه حضرت فاطمه (س) فضای شاد و مفرحی برای بانوان این اداره کل برگزار شد.

مهندس حمید رضا فلاح در این مراسم ضمن تبریک روز زن و مادر به بانوان شاغل در این اداره کل افزود: بانوان شاغل این اداره کل در کنار وظایف زیادی که در زندگی دارند به خوبی به فعالیت خود در این دستگاه می‌پردازند.
وی افزود: زنان شاغل در این اداره کل در پیشبرد اهداف این دستگاه نقش بسیار مهم و سازنده‌ای دارند و در نظر داریم تا برای پست‌های بالاتر از زنان استفاده شود.

فلاح ادامه داد: بانوان شاغل در این اداره کل به صورت انقلابی به وظایف خود می‌پردازند.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: در تلاش هستیم تا شرایط پرداخت حقق و مزایا به کارکنان این اداره کل را بهبهود ببخشیم و برای همسان سازی حقوق کارکنان این اداره کل با سایر ادارت و به ویژه بانوان در حال پیگیری هستیم.

فلاح افزود: ارتقاء جایگاه و شاخص بانوان در این اداره کل با جدیت در دست پیگیری است و باید از ظرفیت بانوان شاغل در این نهاد به درستی استفاده شود.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در این اداره کل و تعدادی از خبرنگاران خانم فعال در این حوزه تقدیر و تجلیل شد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده