تاریخ: ۰۴ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۲
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۲۸۵۶۸۷
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران مطرح کرد:

تبیین شرایط کنونی کشور مصداق بارز بصیرت افزایی و حرکت در مسیر شهدا است

‌می‌متالز - مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهید گرانقدر ناصر احمدپور با بیان اینکه باید به نحوی عمل کنیم تا فرهنگ ایثار، جهاد، فداکاری و شهادت در جامعه نهادینه شود افزود: ضروریست نسبت به فرهنگ سازی مکتب شهدای عزیز در جامعه از تمام ظرفیت‌های فکری و اجرایی نهایت بهره را ببریم.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن اظهار داشت: در فضای فعلی جامعه که جوانان آماج حملات ناجوانمردانه جنگ نرم دشمن قرار گرفته اند وظیفه آحاد مردم و مسئولین است که با الگوسازی صحیح و ترویج هنرمندانه‌ی سیره شهدا، این حملات را خنثی کنیم و در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) درخصوص مقوله جهاد تبیین، زندگی شهدا را به عنوان الگو‌های حقیقی و واقعی معرفی کنیم.

مشاور وزیر صمت ادامه داد: امیدواریم خداوند بزرگ توفیق دهد تا در مسیر نورانی شهدای عزیز حرکت کنیم و در راه آن رسالت بزرگ ما نیز قدم‌های استوار و توام با ایمان و توکل به خدا برداریم.

گفتنی است شهید بزرگوار ناصر احمدپور از کارکنان حراست وزارت بازرگانی سابق و فرمانده گروهان تخریب لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) بودند که در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیات فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، از این شهید بزرگوار ۵ فرزند به یادگار مانده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده