تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۶
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۷۱۱۳۸
سرویس خبر : اجتماعی

بازدید کاروان راهیان نور وزارت صمت از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور

‌می‌متالز - کاروان راهیان نور وزارت صمت از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، کاروان معنوی راهیان نور ویژه کارکنان و بازنشستگان ایثارگر وزارت صمت از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب، یادمان‌های شهدای سیرانبند، شهدای بوالحسن، شهید زین الدین، شهید کاظمی و شهدای تمرچین از نزدیک بازدید و با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با حضور در یادمان شهدای تمرچین، راهیان نور را از موفق‌ترین کار‌های فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: این حرکت ارزشمند نقش اصلی در انتقال تجربیات دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌ها دارد.

حسن ممتحن با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور بستری مناسب برای انعکاس مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران فراهم کرده، گفت: اردو‌های راهیان نور موجب تحریف نشدن ارزش‌های دفاع مقدس و نهادینه شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی در بین اقشار جامعه است.

گفتنی است از آنجا که وزارت صمت، دستگاه معین برای خدمت رسانی به یادمان شهدای تمرچین می‌باشد، در حاشیه این بازدید طی جلسه‌ای با حضور مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران و فرماندار پیرانشهر، آخرین وضعیت و مشکلات حوزه خدمت رسانی به زائرین مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اخذ شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده