تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۵۲۶
کد خبر: ۲۵۹۶۱۸
سرویس خبر : اجتماعی
در چهارمین نشست مشاوران امور ایثارگران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت صمت مطرح شد؛

کمیته توانمندسازی مسوولان و مشاوران ایثارگران وزارت صمت تشکیل می‌شود

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در چهارمین نشست مشاوران امور ایثارگران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت صمت گفت: برای ساماندهی و تسریع امور در اجرای ماموریت‌ها و برنامه‌های تعریف‌شده و به‌منظور شناسایی چالش‌ها و همچنین ارائه خدمات هر چه بهتر به ایثارگران، تشکیل کمیته توانمندسازی مسئولان و مشاوران ایثارگران وزارت صمت در دستور کار این دفتر قرارگرفته است و امیدواریم با راه‌اندازی و فعالیت این کمیته، شاهد اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن همچنین آموزش و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی ایثارگران را از برنامه‌های دفتر امور ایثارگران اعلام و بیان کرد: با توجه به نیازی که در این حوزه وجود داشت، دفتر امور ایثارگران برنامه‌های علمی و فرهنگی مناسبی را برای ارتقاء علمی ایثارگران در نظر دارد و به‌زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی بیشتری انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت بخشی از هویت دینی و ملی ایرانیان به شمار می‌رود و حفظ و ترویج آن از مهم‌ترین ارکان دفتر امور ایثارگران بوده و لازم است بر اجرای آن اهتمام جدی ورزید. تأکید کرد.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران ضمن تشریح برنامه‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالتی ضروری دانست و افزود: ایجاد بستر مناسب برای انجام رسالت‌ها و مأموریت‌های تعریف‌شده برای مشاوران، ضروری است.

گفتنی است در ادامه این جلسه نیز مشاوران ایثارگران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات انجام‌شده در سازمان و شرکت متبوع خود، پیشنهاد‌های خود را برای خدمت‌رسانی بهتر، مطرح کردند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده