تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۲۵۹۸۸۸
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با خانواده شهید معظم اکبر رمضی جونوش

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران به همراه مشاور مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در ادامه برنامه‌های دیدار‌های مستمر با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مجموعه وزارت صمت با خانواده شهید معظم اکبر رمضی جونوش دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن در این دیدار که به مناسبت سوم خرداد و روز مقاومت و پیروزی انجام شد، مراتب سلام و احترام وزی صمت را به خانواده شهید مکرم تقدیم کرد.

وی همچنین در سخنان کوتاهی با یادآوری زحمات و فداکاری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: شما خانواده شهدا نعمت آزادی و سربلندی را برای جامعه به ارمغان آوردید و جگرگوشه‌های خود را بدون منت و هیچ‌گونه چشم‌داشتی تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردید.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در این دیدار با تأکید بر صبر و شکیبایی خانواده‌های معزز شهدا که عزت و اقتدار ایران اسلامی را ضمانت کرده است، افزود: همه ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم.

ممتحن، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت تنومند انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسئولان فراهم کرد.

گفتنی است که شهید گرانقدر اکبر رمضی جونوش از کارکنان سازمان مرکزی شهر و روستای وزارت بازرگانی سابق بود و در تیرماه سال ۱۳۶۵ در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده