تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۴۰
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۲۴۶۳۱۸
سرویس خبر : اجتماعی

آیین تجلیل از بانوان ایثارگر وزارت صمت برگزار شد

‌می‌متالز - همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، آیین تجلیل از بانوان ایثارگر وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در این مراسم، حضرت فاطمه زهرا (س) را تجلی تمامی خوبی‌ها و نیکی‌ها و الگوی واقعی مسلمانان و حق جویان و عدالت خواهان عنوان کرد.

حسن ممتحن با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات همسران، دختران و خواهران شاهد و ایثارگر شاغل در وزارت صمت، خاطرنشان کرد: کلیه بانوان ایثارگر وزارت صمت با عملکرد خود موجب فخر و مباهات جامعه ایثارگران شده اند.

مشاور وزیر صمت به تعابیر رهبر معظم انقلاب در وصف حضرت صدیقه طاهره (س) اشاره کرد و گفت: به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب، زنِ اسلامی عبارت است از آن موجودی که دارای ایمان، عفاف و متصدّی مهم‌ترین بخشِ تربیتِ انسان، اثرگذارِ در اجتماع، دارای رشد علمی و معنوی، مدیر کانون بسیار مهمّ خانواده و مایه‌ی آرامش جنس مرد است؛ خصوصیّاتی که پیغمبر اکرم در بیانات متعدّد به‌مناسبت تمجید از فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله علیها) یا خدیجه‌ی کبرا بیان کرده است.

وی در ادامه ضمن تشریح اقدامات دفتر امور ایثارگران طی ۵ ماه گذشته، اظهار داشت: طی این مدت تلاش نمودیم در مسیر رفع مشکلات و حل معضلات جامعه ایثارگری وزارت صمت برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم را با مجموعه‌های های مختلف وزارتخانه انجام بدهیم.

ممتحن با درود و سلام به پیشگاه شهدای گرانقدر نظام و انقلاب اسلامی ادامه راه شهیدان را موجب عزتمندی، برکت و پایداری نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز و تقویت روحیه خدمت و انگیزه پیشرفت در تمامی عرصه‌ها عنوان کرد.

دبیر شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران نیز در این مراسم ضمن تبریک روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مقام زن را در اندیشه اسلامی بسیار ارزشمند توصیف کرد و در مقایسه با فرهنگ غرب اظهار داشت: در اندیشه اسلامی، زن انسان ساز است و در فرهنگ غرب زن وسیله تجارت و تبلیغات و سرگرمی.

رحیمی نسب در ادامه با اشاره به اقدامات دبیرخانه شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران، گفت: به طور مستمر در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران تلاش نموده و در مسیر خدمت بهتر و بیشتر به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران فعالیت داریم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده