تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۶۰۲
کد خبر: ۲۲۸۹۹۰
سرویس خبر : اجتماعی
بمناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

دیدار مشاورین وزیر صمت با خانواده شهید والامقام مجتبی جعفرپوریان

‌می‌متالز - مشاوران وزیر صمت در امور ایثارگران و امور بانوان به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید والامقام مجتبی جعفر پوریان دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، مشاوران وزیر صمت در این دیدار ضمن قدردانی از ایثار، شهامت و مجاهدت این شهید گرانقدر، با قرائت فاتحه یاد و نام شهید مجتبی جعفر پوریان را گرامی داشتند.

مشاوران وزیر صمت در این دیدار که به بهانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام گرفت با تاکید بر صبر و شکیبایی خانواده‌های معزز شهدا که عزت و اقتدار ایران اسلامی را ضمانت کرده است، اظهار داشتند: همه ما مدیون و مرهون خون شهداء و ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم.

گفتنی است که دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت از ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که توسط مشاوران وزیر در این هفته به طور مداوم صورت می‌پذیرد.

شهید گرانقدر مجتبی جعفر پوریان متولد ۱۳۴۱ است که در سن ٢٣ سالگی و در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید والامقام از همرزمان شهید چمران در لبنان و از پرسنل وزارت صنایع و معادن بود.

شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام، قسمتی از وصیتنامه شهید جعفرپوریان را پایان بخش گزارش خود از دیدار مسئولین وزارت صمت با خانواده این شهید پرافتخار قرار داده است:

آرزو دارم دوستانم ﺑﻌﺪ از ﺷﻬﺎدت ﺑﻪ راﻫﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ رﻓﺘﻢ اداﻣﻪدﻫﻨﺪ، ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺻﺒﺮ ﻧﮑﻨﻨﺪ ﮐﻪ دﺷﻤﻨﺎن ﻣﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎل ﺷﻮﻧﺪ، ﻃﻮری رﻓﺘﺎر ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﻤﺎم دﺷـﻤﻨﺎن ﺑـﻪﻫﻤﺎن ﺻﻮرت ﮐﻪ از وﺟﻮد ﻣﺎ ﻧﮕﺮان ﺑﻮدﻧﺪ از وﺟﻮد ﺷﻤﺎ (هم) ﻧﮕﺮان ﺑﺎﺷﻨﺪ.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده