تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۴
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۴۴۸۱۲
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار با خانواده معظم شهید محمد صادق اسلامی گیلانی

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در ادامه برنامه‌های مستمر دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت، با خانواده معظم شهید محمدصادق اسلامی گیلانی دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن در این دیدار در سخنان کوتاهی با یادآوری زحمات خانواده‌های معظم شهیدان گفت: صبر و تلاش خانواده‌های شهدا ستودنی و قابل تقدیر است؛ چرا که پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان همراه با شهدایشان در راه پایداری و حفظ آرمان‌ها و ارزشها، سختی‌های بسیاری را به جان خریدند و اجرشان کمتر از اجر شهدا نیست.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا برکت سفره انقلابند، اظهار داشت: شما خانواده شهدا نعمت آزادی و سربلندی را ما به ارمغان آوردید و جگر گوشه‌های خود را بدون منت و هیچگونه چشم داشتی تقدیم نظام و انقلاب اسلامی نمودید.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با اشاره به حادثه هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و شهادت شهید والامقام دکتر بهشتی و اصحاب ایشان در دفتر حزب جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب حادثه هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰، از سویى حقیقتاً سند مظلومیت ملت ایران و جمهورى اسلامى بود و از سوى دیگر نشانه‏ى اقتدار و استحکام نظام اسلامی، چرا که هر کدام از این شهادت‌ها مثل خون تازه‏اى در رگ کالبد زنده و پُرطراوت این نظام جوان دوانده شد و او را سرحال‏تر، بانشاط‌تر و پُرانگیزه‏تر کرد.

گفتنی است شهید محمد صادق اسلامی گیلانی در سال ۶۰ به همراه ۷۲ تن از یاران شهید بهشتی در دفتر حزب جمهوری به شهادت رسیدند. این شهید گرانقدر از همکاران حوزه ستاد وزارت و در زمان حیات با حکم شهید رجایی سرپرست وقت وزارت بازرگانی بودند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده