تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۵۲۸
کد خبر: ۲۲۹۲۵۶
سرویس خبر : اجتماعی
بمناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

دیدار با خانواده دو شهید والامقام وزارت صمت

‌می‌متالز - مشاوران وزیر صمت در امور ایثارگران و امور بانوان به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده دو شهید والامقام مجموعه وزارتخانه دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، مشاوران وزیر صمت در دیدار‌های جداگانه با خانواده‌های دو شهید گرانقدر حمید رضا تهمتن و احمد سمیعی با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره کردند.

در این دیدار‌ها ضمن قدردانی از ایثار، شهامت و مجاهدت این شهیدان والامقام، با قرائت فاتحه یاد و نام شهیدان حمید رضا تهمتن و احمد سمیعی گرامی داشته شد.

مشاوران وزیر صمت در این دیدار‌ها که به بهانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام گرفت با تاکید بر صبر و شکیبایی خانواده‌های معزز شهدا که عزت و اقتدار ایران اسلامی را ضمانت کرده اند، اظهار داشتند: همه ما مدیون و مرهون خون شهداء و ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم.

گفتنی است دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت از ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که توسط مشاوران وزیر در این هفته به طور مداوم صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است خانواده معظم شهید احمد سمیعی در یک ماهه گذشته بعلت بیماری کرونا تنها داماد شهید را از دست داده اند و جهت عرض تسلیت و تسلی دل باز ماندگان از این خانواده بازدید بعمل آمد.
همچنین خانواده معظم شهید تهمتن نیز اخیراً به علت بیماری کرونا برادر شهید را که از کارکنان حراست فیزیکی نمایشگاه بین المللی بوده است، از دست داده اند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده