تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۲۵۸۱۹۹
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با خانواده شهید معظم عباس شاهوی

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در ادامه برنامه‌های دیدار‌های مستمر با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مجموعه وزارت صمت با خانواده شهید معظم عباس شاهوی دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن در این دیدار در سخنان کوتاهی با یادآوری زحمات و فداکاری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: شما خانواده شهدا نعمت آزادی و سربلندی را برای جامعه به ارمغان آوردید و جگرگوشه‌های خود را بدون منت و هیچ‌گونه چشم‌داشتی تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردید.

وی در این دیدار با تأکید بر صبر و شکیبایی خانواده‌های معزز شهدا که عزت و اقتدار ایران اسلامی را ضمانت کرده‌اند، یادآور شد: همه ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت تنومند انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسئولان فراهم کرد.

گفتنی است که شهید معظم عباس شاهوی از کارکنان خدوم حوزه ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که به همراه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان در شامگاه هفتم تیر در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

این شهید والامقام در زمان حیات معاون صنایع وزارت صنایع و معادن بود و دارای دو فرزند است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده