تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۷۰۹
کد خبر: ۲۴۳۳۰۱
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار با خانواده شهید ناصر احمدپور

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران و مدیر کل مرکز ارتباطات این وزارتخانه در دیدار با خانواده شهید ناصر احمد پور از شهدای ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیروی از مکتب سردار سلیمانی را بهترین مدل برای طی طریق جوانان دغدغه‌مند در گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کردند.

به گزارش می‌متالز، مدیر کل مرکز ارتباطات وزارت صمت در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی بویژه سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی، تکریم و تجلیل خانواده معظم شهدا را در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح کرد.

حسین زاده قشمی امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا دانست و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تقویت روحیه خدمت گذاری را در پی دارد و انگیزه مضاعفی را در جهت تحقق آروز‌های بزرگ ملت ایران به همراه خواهد داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها خاطر نشان کرد: به تعبیر رهبری معظم انقلاب شهیدسلیمانی، ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست و بزرگداشت مردمی و مبتکرانه حاج قاسم در سراسر ایران نشان‌دهنده‌ی پیشرو بودن ملت در قدرشناسی از این شهید والامقام است.

مدیر کل مرکز ارتباطات وزارت صمت ادا مه داد: شهادت حاج قاسم نه تنها پایانی بر حیات این قهرمان همیشگی نبود بلکه سرآغاز حرکتی نوین در سپهر آزادیخواهی جهان شد به شکلی که انسان‌های حق جو و آزادی خواه سراسر عالم را با شخصیت برجسته و ارزنده تأثیرگذارترین مرد میدان مقاومت بیشتر و بیشتر آشنا کرد.

زاده قشمی پیروی از مدل رفتاری و مدیریتی حاج قاسم را متضمن رشد و شکوفایی و بالندگی کشور در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: اینکه سردار سرافراز اسلام توانست جبهه مقاومت را به یک گفتمان اجتماعی قالب در بین مردم کشور‌های محور مقاومت تبدیل نماید و در جنگ همه جانبه رسانه‌ای دشمنان و بدخواهان، مطالبات به حق این محور را تبدیل به مطالبه عمومی با خاستگاه عظیم اجتماعی کند، دستاورد بی نظیری است که در تبیین مکتب سلیمانی باید بیشتر و بیشتر روی آن تأکید شود.

وی با بیان اینکه در کلام مقام معظم رهبری صدق و اخلاص، نماد و نمایه مکتب سلیمانی عنوان شده است، گفت: برای تمام جوانان دغدغه مندی که دفتر حیات سیاسی و اجتماعی خود را در گام دوم انقلاب اسلامی تورق می‌زنند، مکتب، راه، مرام، مدل مدیریت، آرمان، تلاش، شجاعت و عقلانیت مکتب معرفتی و تربیتی سردار سلیانی، بهترین نمونه و الگوی ممکن می‌باشد.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران نیز در این دیدار سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه و مسئولیت تمامی خدمتگذاران نظام عنوان کرد و افزود: آنچه می‌تواند فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه را در ایران اسلامی همیشه زنده نگه دارد پیروی از مسیر و سبیل شهدای گرانقدری است که عزت و سربلندی کشور را با فداکاری و از جان گذشتگی ضمانت کردند.

حسن ممتحن با اشاره استقبال کم نظیر مردم در ایران و دیگر کشور‌ها از برنامه‌های گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: بار‌ها از زبان این شهید سرافراز شنیدیم که «کسی که شهید زندگی می‌کند، شهید می‌شود»؛ برای شهید زندگی کردن هیچ مسیری سریعتر از هم نشینی و موانست با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران وجود ندارد که در مرام شهید سلیمانی نیز فرهنگ حضور و دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، جایگاه ویژه و بخصوصی داشت.

گفتنی است شهید ناصر احمد پور از همکاران حراست حوزه ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت بودند که در تاریخ۱۳۶۵.۲.۲۳ در منطقه عمومی فکه به فیض شهادت نایل گردیدند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده