تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۴
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۴۲۴۶۷
سرویس خبر : اجتماعی
مشاور امور ایثارگران وزیر صمت در دیدار با خانواده شهید غلامحسن هفت لنگ:

دیدار با خانواده شهدا موجب افزایش انگیزه خدمت به مردم و نظام می‌شود

‌می‌متالز - همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مشاور امور ایثارگران وزیر صمت در دیدار با خانواده شهید غلامحسن هفت لنگ، دیدار با خانواده شهدا را موجب افزایش انگیزه خدمت به مردم و نظام اسلامی عنوان کرد.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هدف از دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و امام شهدا عنوان کرد و گفت: بهترین نمونه زندگی به سبک ایرانی اسلامی را در خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌یابیم و در دیدار با این عزیزان می‌بایست ضمن تکریم و تجلیل از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان، شیوه‌های زیستن صحیح را جستجو نماییم.

مشاور امور ایثارگران وزیر صمت افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان انگیزه خدمت به مردم و نظام اسلامی را افزایش می‌دهد.

وی دیدار با خانواده شهدا را توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام دانست و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه در گفتمان انقلاب اسلامی است.
گفتنی است شهید والامقام غلامحسین هفت لنگ از کارمندان حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده اند و در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۶۲ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل گردیده اند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده