تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۳
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۷۷۷۳۲
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران با خانواده شهید سید کمال موسوی

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید گرانقدر سید کمال موسوی، دیدار با خانواده معظم شهدا را مجلس کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا دانست.

به گزارش می‌متالز، حسن ممتحن، هدف از این دیدار‌ها را پیروی از ارمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان، بیانگر این مساله است که مردم و مسوولان پای عهد خود ایستاده اند و دنباله رو اهداف و ارمان شهدا هستند. مشاور وزیر صمت با اشاره به اینکه امروز پیروی از سیره شهدا تنها راه عزتمندی و سعادت کشور است، اظهار داشت: با تکیه بر سبک و منش زندگی شهدا، هیچ هراسی از شیطنت دشمنان نخواهیم داشت.

ممتحن به ضرورت حفظ امنیت در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر امنیت و ارامش نباشد آینده نگری هم وجود نخواهد داشت و این موهبت عظیمی است که باید قدر ان را بدانیم چراکه خون‌های پاکی برای این مساله ریخته شده است.

مشاور مرکز سرمایه انسانی و سازمانی نیز دیدار با خانواده معظم شهدا را فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: شهدا دین بزرگی دارند که قابل جبران نیست و ما باید خادم خانواده گرانقدر آنان باشیم.

محمد خانی با بیان اینکه در اموزه‌های دینی و سیره اهل بیت (ع) بر تکریم خانواده شهدا تاکید شده ابراز داشت: خانواده شهدا مایه برکت و سرمایه‌های تمام نشدنی هستند که سربلندی ما بخاطر دعای خیر این بزرگواران است.

گفتنی است شهید بزرگوار سید کمال موسوی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و از مدیران وزارت بازرگانی سابق بودند که در مردادماه سالجاری و همزمان با روز عاشورای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده