تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۳۷۴
کد خبر: ۲۹۰۵۸۳
سرویس خبر : اجتماعی
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت:

حضور حداکثری در رزمایش اقتدار بسیجیان مدافعان ولایت، خط بطلانی روی نقشه‌های شوم استکبار جهانی است

‌می‌متالز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، حضور حداکثری پرسنل خدوم و بالاخص بسیجیان این وزارتخانه در رزمایش اقتدار بسیجیان مدافعان ولایت را همچون خط بطلانی روی نقشه‌های شوم استکبار جهانی برشمرد.

به گزارش می‌متالز، «خداداد بیرانوند» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، قدرت دفاعی، ثبات اقتصادی و توانایی فرهنگی سه رکن از ارکان اقتدار ملی است.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی با نقشه از قبل طراحی شده، قصد دارند که با همراه کردن افراد فرصت‌طلب و سودجو، اقدامات روانی و عملیاتی در داخل کشور انجام دهند و به‌زعم خود باعث تضعیف نظام شوند، اما به قول معروف به آن‌ها باید گفت زهی خیال باطل...

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در ادامه تاکید کرد: با شرکت حداکثری پرسنل خدوم و بالاخص بسیجیان وزارت صنعت، معدن و تجارت، در رزمایش اقتدار بسیجیان مدافعان ولایت که با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه و در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری وزرشی آزادی برگزار می‌شود، هم خط بطلانی روی نقشه‌های شوم استکبار جهانی کشیده و هم باعث تقویت بنیه دفاعی و به رخ کشیدن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شویم.

بیرانوند ضمن تشکر از تمامی پرسنل، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: الحق والانصاف که شما خادمان نظام، در همه برهه‌های زمانی مختلف، لباس رزم پوشیده و آماده دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی ایران هستید. امروز هم بار دیگر با حضور صددرصدی خود در این رزمایش، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زده‌اید.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده