تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۸
بازدید: ۴۱۱
کد خبر: ۳۰۳۵۱۳
سرویس خبر : اجتماعی

نشست فرماندهان بسیج وزارت صمت در مجتمع فرهنگی آموزشی بانک صنعت و معدن برگزار شد

‌می‌متالز - نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور امام جماعت بانک صنعت و معدن، دکتر بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این نشست که خداداد بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت، جمعی از اعضای شورای مرکزی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند، سیاست‌های راهبردی، برنامه‌های ابلاغی بسیج ادارات و برنامه‌های اجرایی مرکز مقاومت بسیج در نیمه اول سال جاری تشریح شد.

بیرانوند در این نشست، ضمن تبریک روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از تمامی فرماندهان پایگاه‌ها جهت شرکت در این جلسه هم افزایی تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیج به آرمان‌های انقلاب اسلامی صادق و وفادار است و همواره در خط و مسیر خدمت به انقلاب بوده و خواهد ماند.

وی با تاکید بر این‌که بسیج باید همواره در راستای تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم، افزود: افزایش جمعیت یکی از سیاست‌های مورد تأکید رهبر انقلاب اسلامی است. موضوعی که «پیشرفت و اقتدار کشور» و غلبه بر خطرات و مشکلات پیش‌رو در گرو آن است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت، توقف سیاست‌های نادرست و پیگیری اقدامات لازم را مطالبه کرده‌اند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت با اشاره به اینکه بسیج برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، را یکی از ضروری‌ترین فرائض مسوولان و آحاد مردم عنوان کرد.

در ادامه نشست، بیرانوند از ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر در مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت خبر داد و حکم انتصاب آقای فرهنگ‌دوست به‌عنوان معاونت اردویی و گردشگری مرکز مقاومت بسیج را اعطا کرد.

در پایان این نشست، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت توضیحاتی از آخرین اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی ارائه داد. همچنین نقطه نظرات فرماندهان، شورای مرکزی و مسوولان پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌منظور پیشبرد اهداف بسیج در شرایط حساس کنونی مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفت.

در انتهای مراسم نماز جماعت به امامت حاج آقا یاری در محوطه مجتمع اقامه شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده