تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۰۶۲۰۵
سرویس خبر : اجتماعی
از سوی مشاور وزیر در امور ایثارگران صورت گرفت؛

اهدای لوح تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به مدیرکل صمت استان فارس

‌می‌متالز - لوح تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، از سوی مشاور وزیر در امور ایثارگران، به مدیرکل صمت استان فارس اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر در امور ایثارگران و هیات همراه، به پاس قدرشناسی از خانواده معظم شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس و عرض تسلیت به‌مناسبت درگذشت مادر مکرمه شهیدان ایزدی، با «حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس، در محل این اداره کل دیدار کرد.

در این دیدار، مشاور وزیر در امور ایثارگران، توجه به سیره شهدا و رزمندگان را مورد تأکید قرار داد و اظهارکرد: امنیت و اقتدار کنونی را مدیون خون پاک شهدای گرانقدرمان هستیم چرا که خانواده معظم ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی با عملکرد مطلوب و خوب خود اثرگذاری فرهنگی بسیاری دارند لذا اگر فرهنگ شهدا، ایثارگری و جهاد فرهنگی در جامعه نهادینه شود، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را موجب برکت در همه امور دانست و افزود: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت به خانواده‌های شهدا را نصیب‌مان کرده است.

ایزدی هم در این نشست، ضمن تشکر و قدردانی از حضور مشاور وزیر صمت، به این موضوع اشاره کرد که بخشی از کارکنان شاغل و بازنشسته اداره کل صمت استان فارس، از خانوده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان هستند.

مدیرکل صمت استان فارس، اضافه کرد: یکی از اولویت‌ها در برنامه‌های اداره کل صمت استان، توجه به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان است که حمایت و مساعت لازم در راستای پاسداشت این عزیزان و تجلیل و تقدیر از رشادت‌های بی دریغشان انجام گرفته و استمرار دارد.

بعد از این نشست، مشاور وزیر در امور ایثارگران و هیات همراه، به‌منظور قدردانی و تجلیل از مقام شامخ شهدا با حضور بر سر تربت پاک «علی‌اصغر، علی‌اکبر و محمدحسن ایزدی» و پدر و مادر گرامی این ۳ شهید بزرگوار در محل گلزار شهدا حضور یافتند و با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند. همچنین برای مادر بزرگوار این شهدا، با ذکر فاتحه‌ای، علو درجات آن مرحومه را از خداوند متعال مسالت کرد.

در ادامه، لوح تقدیر برگزیده شدن در سومین همایش تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین ایثار و شهادت از سوی «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، توسط مشاور وزیر در امور ایثارگران به «حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس تقدیم و اهدا شد.

بسیجی شهید «علی‌اصغر ایزدی» متولد سال ۱۳۴۲ در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴، منطقه شلمچه به شهادت رسید، «علی‌اکبر ایزدی» متولد سال ۱۳۴۰ در ۵ مهر سال ۱۳۶۶ آسمانی شد و پاسدار شهید «محمدحسن ایزدی» متولد ۱۳۳۸ نیز ۱۰ شهریور سال ۱۳۶۰ به مقام والای شهادت نائل آمد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران، همچنین در جریان سفر به استان فارس، با «مصطفی هاشمی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هم دیدار کرد و از این مدیر هم تقدیر به‌عمل آورد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده