تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۳۰۸۳۶۵
سرویس خبر : اجتماعی
در دیدار با خانواده شهید جعفرپوریان مطرح شد؛

تکریم خانواده‌های شهدا، روحیه جهاد و ایثار را تقویت می‌کند

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهید جعفرپوریان اعلام کرد که تکریم خانواده‌های شهدا، روحیه جهاد و ایثار را تقویت می‌کند.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران، در دیدار با خانواده معظم شهید والا مقام مجتبی جعفرپوریان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شهید زنده است و ناظر بر اعمال ما، پس به‌گونه‌ای باید عمل کنیم که مدیون شهدا نباشیم.

وی اضافه کرد: حضور در بیت شهید و دیدار با خاندان معظم شهدا مایه برکت و رحمت است و توفیق خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران موهبت الهی است وباید قدردان ان باشیم.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با بیان اینکه شهدای عزیز وجودشان را در راه اسلام عزیز و میهن اسلامی فدا کردند، تاکید کرد: نباید اصل را فراموش کنیم. تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید به‌صورت عملی و همراه با پیروی از راه و روش آن‌ها در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی باشد.

ممتحن همچنین گفت: اگر بخواهیم حق مطلب را ادا کنیم باید سیره و سبک زندگی شهدا را سرلوحه کارمان قرار دهیم و در خدمت به مردم عزیز همانند شهدا جهادگونه عمل کنیم.

گفتنی است شهید والامقام «مجتبی جعفرپوریان» از کارکنان وزارت صنایع و معادن سابق بود که در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده