تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۳۰۳۸۹۴
سرویس خبر : اجتماعی
به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر صورت گرفت:

دیدار مشاور وزیر صمت با خانواده معظم شهید والا مقام کیا دربندسری

‌می‌متالز - مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران به مناسبت سوم خرداد، سالروزآزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با خانواده معظم شهید حجت الله کیا دربندسری دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» در این دیدار با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر حماسه‌ای جاودان از تجلی قدرت ایمان و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام بود، افزود: یاد و خاطره رشادت‌ها و مجاهدت‌های این دلیر مردان تا ابد در تاریخ و در دل‌ها می‌ماند.

وی ادامه داد: همانند رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس که به ندای پیر و مراد خود حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند امروزه نیز حل مشکلات اقتصادی کشور به همان روحیه جهادی نیاز دارد تا با درایت رهبر فرزانه انقلاب از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

مشاور وزیر صمت با بیان اینکه عرصه امروز پیچیده‌تر از جنگ دفاع مقدس است، تأکید کرد: جنگ امروز به جنگ ترکیبی تبدیل شده که محور آن اقتصاد است و امروز تلاشگران عرصه صنعت و تجارت، افسران مبارزه این جنگ تمام عیار هستند.

ممتحن همچنین گفت: وظیفه ماست که خدمت بی منت به مردم عزیز را سرلوحه کارمان قرار دهیم و از ارواح طیبه شهدا استمداد بطلبیم تا در مسیر آن‌ها حرکت کنیم و استوار بمانیم.

گفتنی است شهید والامقام حجت اله کیا دربندسری از کارکنان وزارت بازرگانی سابق بود که در عملیات غرورآفرین بیت المقدس و در حماسه آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده