تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۹۱۰۸۷
سرویس خبر : اجتماعی

افتتاح مدرسه ۹ کلاسه صنایع مس شهید باهنر

‌می‌متالز - مدرسه ۹ کلاسه صنایع مس شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر راین افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، در آیین افتتاح این آموزشگاه که سیزدهمین مدرسه از مدارس “کرمان داناست. علینقی پور، رئیس هیات مدیره مس باهنر با تبریک اعیاد ماه رجب و ایام الله دهه فجر، همزمانی این مراسم با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سی و چهارمین سال فعالیت شرکت را گرامیداشت و افزود: در جامعه اسلامی که ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و تعالی دارد، همگان باید خدمتگزار باشند.

وی این مدرسه را هدیه کارگران پر تلاش صنایع مس شهید باهنر به اهالی خونگرم و سخت‌کوش راین بویژه جوانان و نوجوانان آینده‌ساز این دیار دانست و گفت: آموزش و پرورش نقشی موثر در تربیت نسلی کارآمد برای آینده کشور دارد.

در این مراسم نمادین که بطور همزمان از ۱۱۰۰ مدرسه با بیش از ۵۰۰۰ کلاس در جای جای میهن اسلامی بهره برداری شد علاوه بر مسوولان کشوری، علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، رضا هدایتی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان، سید مهدی طبیب‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی وتنی چند از مسوولان محلی نیز در محل این مدرسه در شهر راین حضور یافتند و ضمن تشریح اقدامات انجام شده با اهدا لوح از تلاش‌های صنایع مس شهید باهنر نیز تقدیر کردند.

گفتنی است مدرسه ۹ کلاسه صنایع مس شهید باهنر در راین با ۸۱۸ مترمربع زیربنای آموزشی در زمینی به مساحت ۴هزار مترمربع با حصاری به طول ۳۲۰ متر و اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با همکاری مس باهنر، اتاق بازرگانی و اداره نوسازی مدارس احداث شده است.

منبع: عصر اقتصاد

عناوین برگزیده