تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۶
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۲۹۳۶۰۷
سرویس خبر : اجتماعی

بازدید آتش نشانان کرمانی از مجتمع مس شهید باهنر

‌می‌متالز - جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان آتش نشانی کرمان از مجموعه صنعتی مس شهید باهنر کرمان بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان این سازمان از مجموعه صنعتی مس شهید باهنر کرمان بازدید کردند.

در این بازدید مقصودی، عضو هیات مدیره صنایع مس شهید باهنر کرمان رعایت ضوابط ایمنی را از ارکان اصلی صنایع مس شهید باهنر دانست و گفت: در اجرای صحیح ایمنی و پیشگیری از حوادث، نیازمند همراهی سازمان آتش نشانی هستیم.

او افزود: امروز بازدید از قسمت‌های مختلف مجتمع صنعتی مس شهید باهنر، از جمله: واحد‌های تولید، نورد و آشنایی آتش‌نشانان با شرایط محیطی و عملکردی صورت پذیرفت.

عضو هیات مدیره صنایع مس شهید باهنر بیان داشت: بهره گیری صنایع مس شهید باهنر و سازمان آتش نشانی از تجربیات علمی و تخصصی متقابل در افزایش سطح ایمنی خصوصا در صنایع و کارخانجات اثرات مفید و قابل ملاحظه‌ای را در پیش رو خواهد داشت.

ابراهیم بابایی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان از آمادگی این سازمان در زمینه ارائه مشاوره ایمنی و آموزش کارکنان این مجموعه در پیشبرد اهداف و پیشگیری از حوادث خبر داد و گفت: سازمان آتش نشانی همیشه حامی و پشتیبان صنایع و واحد‌های تولیدی بوده است؛ چرا که پویایی این واحد‌ها مستقیما به نفع مردم و جامعه خواهد بود.

او هدف از انجام این بازدید را که با هدف بازدید‌های دوره‌ای شرکت‌های صنعتی حریم شهر کرمان صورت گرفته است، افزایش سطح تعاملات طرفین و همکاری در ارتقای سطح علمی و عملیاتی کارکنان حوزه‌های ایمنی و آتش نشانی دانست.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان بیان کرد: با توجه به گستردگی علوم ایمنی و آتش نشانی و نیز اهمیت مجهز بودن دست اندرکاران این حوزه تخصصی به آخرین یافته‌های علمی موجود و ارتباط متقابل سازمان آتش نشانی با صنایع مس شهید باهنر کرمان، بدون شک این بازدید اثرات و نتایج مناسبی در بر خواهد داشت.

او افزود: تعامل دوسویه در زمینه‌های علمی، آموزشی، عملیاتی و پژوهشی از جمله زمینه‌های مورد نظر در مذاکرات مدیران دو مجموعه در این بازدید بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده