تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۰۸
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۲۵۳۱۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
در واحد احیا مستقیم صورت گرفت؛

سومین رکورد پیاپی تولید آهن اسفنجی در ناحیه آهن‌سازی فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مدیر ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه گفت: کارکنان پرتلاش ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ در جهت تحقق شعار سال موفق به رکوردزنی‌های ویژه‌ای در تولید آهن اسفنجی در این ناحیه شدند.

به گزارش می‌متالز، داریوش رشیدی مدیر ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه در بازدید مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه از نواحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و آهن‌سازی این شرکت بیان کرد: کارکنان پرتلاش ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ در جهت تحقق شعار سال با تلاش‌های شبانه‌روزی خود موفق به رکوردزنی‌های ویژه‌ای در تولید این ناحیه شدند.

وی افزود: رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد مبارکه به میزان ۲۶۰۱۳ تن بود که موفق شدیم در روز ۱۳ فروردین‌ماه امسال، این رکورد را به ۲۶ هزار و ۳۰۱ تن افزایش دهیم و پس از تنها ۱۲ روز بتوانیم این رکورد را ارتقاء بخشیم.

مدیر ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: آهن اسفنجی تولیدشده در این فرایند کیفیت بسیار مناسبی دارد و این کیفیت باعث شده تا بتوانیم در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه، علاوه بر افزایش تولید، محصولات باکیفیتی را برای مشتریان تولید کنیم.

داریوش رشیدی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم در فروردین‌ماه از مرز ۷۵۰ هزار تن تولید آهن اسفنجی عبور کنیم تا نیاز ناحیه فولادسازی در این زمینه را تأمین و بتوانیم در فولادسازی نیز شاهد رشد بیش از پیش تولید برای تحقق جهش تولید محصولات فولادی در کشور باشیم.

وی در پایان ابراز داشت: تلاشگران این شرکت در تحقق شعار سال مصمم هستند. سه رکورد متوالی و مهم تولید ۱۵۳، ۱۵۵ و ۱۶۰ ذوب در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم و ۲ مورد رکوردتولید ۹۳۱۰ تن در احیاء مستقیم دو و ۱۶۹۵۱ تن در احیاء مستقیم شماره یک نشان از اراده مردانی دارد که سالهاست در خط مقدم عرصه تولید صنعت کشور هستند و کاری بس بزرگ بود که در همان روز‌های عیدانه سال نو و قرن جدید به دست آمد و جز با یک هماهنگی دقیق بین بخشی و درایت مدیران این شرکت بزرگ کشورمان حاصل نمی‌شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده