تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۸
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۵۳۴۹۶
سرویس خبر : اجتماعی

خبر مهم در مورد رتبه بندی معلمان: بودجه به آموزش و پرورش رسید/ سخنگوی کمیسیون آموزش توضیح داد

‌می‌متالز - به گفته نماینده مردم آمل دولت و سازمان برنامه و بودجه موظف شدند بودجه‌ای که برای رتبه بندی معلمان تصویب شده است را تامین و عملیاتی کند.

به گزارش می‌متالز، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: بودجه لازم برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان در اختیار وزارت آموزش و پرورش است.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شورای نگهبان مصوبه رتبه بندی فرهنگیان را تایید کرد و آموزش و پرورش آیین نامه اجرایی آن را باید هر چه سریعتر تنظیم و برای دادن احکام به فرهنگیان اقدام کند.

به گفته نماینده مردم آمل دولت و سازمان برنامه و بودجه موظف شدند بودجه‌ای که برای رتبه بندی معلمان تصویب شده است را تامین و عملیاتی کند.

شورای نگهبان لایحه رتبه بندی معلمان را ۱۶ اسفند ماه پارسال تایید و رئیس جمهور نیز آن را برای اجرا ابلاغ کرد و وزارت آموزش و پرورش موظف شد آیین‌نامه‌های اجرایی آن را به سرعت تهیه و احکام معلمان را صادر کند

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: احکام صادر شده جدید برای فرهنگیان از شهریور ماه ۱۴۰۰ باید لحاظ شود

۴۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ شده است و با اجرای این قانون میانگین حقوق معلمان که اکنون ماهانه ۷۰ میلیون ریال است تا ۱۰۰ میلیون ریال خواهد رسید

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده