تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۲۵۳۹۲۵
سرویس خبر : صنایع کوچک
رئیس «کمیته بنگاه‌های کوچک» کمیسیون صنایع خبرداد

حمایت مجلس از برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی؛ نگرانی‌ها محلی از اعراب ندارد

می متالز - رئیس «کمیته بنگاه های کوچک و متوسط» کمیسیون صنایع و معادن ، با حمایت از برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کارهای فضای مجازی، گفت: انتخابات، اعتماد مردم نسبت به این حوزه را بیشتر و تقویت خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت الله فیروزی  با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی در ۲۳ ماه جاری، مبتنی بر یک روند قانونی، بر ضرورت توجه به اهمیت این انتخابات و همراهی همه بخش‌های درگیر، تاکید کرده و ضمن اعلام حمایت مجلس از این انتخابات، گفت: همانگونه که ما در حوزه کسب و کار‌های خارج از فضای مجازی تشکل‌هایی را داریم که این تشکل سیاست‌گذاری و مدیریت این کسب و کار‌ها را برعهده دارند، طبیعی است که باید در حوزه فضای مجازی هم همین اتحادیه‌ها را داشته باشیم تا بتوانند کسب و کار‌ها در فضای مجازی را ساماندهی کنند.

رئیس «کمیته بنگاه‌های کوچک و متوسط» کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: اتحادیه‌های کسب و کار‌های فضای مجازی می‌تواند خطرات، امید‌ها و زوایای مختلف این امور را دیده و به درستی آن را مدیریت کنند و نهایتاً سیاست‌گذاری کلان در این بخش را عملیاتی کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وقتی از فضای مجازی صحبت می‌کنیم به واقع این مسئله به معنای فضای بی ضابطه نیست؛ حتماً در فضای مجازی هم کسب و کار‌ها باید تابع ضوابطی باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین ایجاد ضوابط در کسب و کار‌های مجازی به معنای محدودیت نیست و به معنای این است که این بخش‌ها هم مستلزم راهبرد‌هایی هستند و این راهبرد‌ها در بهتر شدن کسب و کار‌ها اثرگذار است.

وی با تاکید بر پرهیز از جنجال‌های غیر ضروری در مسیر برگزاری این انتخابات، گفت: در کل ضوابط اصولی، مبتنی بر انتخابات قانونی، می‌تواند کسب و کار‌ها را در مسیر بهتری قرار دهد کما اینکه اصناف و کسب و کار‌های خارج از فضای مجازی همین اقدام را انجام می‌دهند.

فیروزی با بیان اینکه انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی به معنای سیاست گذاری، راهبری و تعیین استراتژی‌ها و حمایت از کسب و کارهاست، اظهار داشت: اینکه انشاالله قرار است انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کار‌های فضای مجازی صورت گیرد، به نظر بنده باید این مسئله را به فال نیک گرفت چرا که در هر حال، این مسئله‌ای رو به رشد و رو به جلو است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حتماً انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کار‌های فضای مجازی اعتماد مردم نسبت به حوزه کسب و کار‌های فضای مجازی را بیشتر و تقویت خواهد کرد و فعالان کسب و کار در فضای مجازی هم می‌توانند در قالب یک تشکل منسجم‌تر فعالیت خود را به پیش ببرند که این اقدام، اتفاق بسیار مطلوبی است و حتما نتایج خوبی خواهد داشت.

این نماینده مجلس ادامه داد: شاید برخی‌ها نگرانی‌هایی درباره انتخابات اتحادیه کشوری کسب و کار‌های فضای مجازی داشته باشند که باید گفت این نگرانی‌ها در واقع خیلی محلی از اعراب ندارد. حتما انتخابات قانونی و نتیجه حاصله از آن می‌تواند تامین کننده منافع همه اعضای این بخش باشد؛ لذا بهترین اتفاق، همراهی با روند برگزاری انتخابات آتی است.

منبع: تحلیل بازار

عناوین برگزیده