تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۲۵
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۲۵۵۵۴۰
سرویس خبر : صنایع کوچک
در گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ شرکت ایریسا عنوان شد؛

تحقق اهدف ایریسا در استفاده از فناوری‌های نوظهور

‌می‌متالز - مدیر کسب وکار اتوماسیون صنعتی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا از تحقق اهداف این شرکت در استفاده از فناوری‌های نوظهور در محصولات و خدمات با قابلیت رقابتی در توسعه محصولات موجود و ایجاد محصولات جدید خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مسعود سلیمی در گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ شرکت ایریسا اظهار کرد: در بخش کسب‌وکار اتوماسیون صنعتی در سال گذشته، ۱۴ هدف استراتژیک تعیین و ۷۸.۹۸ درصد از کل اهداف تعیین شده، محقق شد.

وی افزود: از میان کل اهداف موجود، ۷۲.۸۳ درصد اهداف مالی، ۹۶ درصد اهداف از منظر مشتری، ۷۸.۳ درصد اهداف از منظر یادگیری و رشد و همچنین ۸۷ درصد اهداف از منظر فرایند‌های داخلی محقق شده است.

مدیر کسب‌وکار اتوماسیون صنعتی شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا خاطرنشان کرد: از بین کل اهداف موجود در این بخش، تحقق ۱۰۰ درصدی «جذب مشتری جدید و افزایش سهم بازار» و «تشکیل اکوسیستم شرکای تجاری» و تحقق ۱۳۰ درصدی «به‌کارگیری فناوری‌های نوظهور در محصولات و خدمات با قابلیت رقابتی در توسعه محصولات موجود و ایجاد محصولات جدید» قابل توجه است.

سلیمی با اشاره به ۸ پروژه ایریسا پلاس در حوزه کسب‌وکار اتوماسیون صنعتی در سال ۱۴۰۰ گفت: اهم دستاورد‌های این بخش در سال مذکور، شامل موارد متعددی اعم از ورود کسب‌وکار اتوماسیون صنعتی به منطقه صنعتی سیرجان، فروش یک محصول سطح ۲ ریخته‌گری به یکی از صنایع فولادی غیر از گروه فولاد مبارکه، فروش یک محصول سطح ۳ برای یک خط فولادسازی، ریخته‌گری و نورد پیوسته در فولاد سبا، سطح ۳ فولاد سبا، تکمیل نسخه لینوکس اسکادای بومی و عملیاتی کردن آن و همچنین بومی‌سازی سیستم B&R ماشین جوش خط اصلاحی ۲ نورد سرد اشاره کرد.

در این جلسه دلایل تحقق نیافتن برخی اهداف شرکت در این حوزه نیز بررسی و اقدامات اصلاحی لازم برای رفع آن‌ها تبیین شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده