تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۵۵۸۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان:

اصناف در تحقق شعار سال نقشی کلیدی دارند

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان در اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان گلستان گفت: نقش اصناف در تحقق شعار سال نقشی کلیدی و ویژه است.

به گزارش می‌متالز، درویش علی حسن زاده در اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان گلستان که با حضور اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی مرکز استان گلستان در محل سالن جلسات اتاق اصناف مرکز استان گلستان برگزار گردید، گفت: شعار امسال که مقام معظم رهبری با هوشمندی خاصی آن را انتخاب نموده اند راه حل برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است.

وی گفت: دو واژه تولید و اشتغال طی سنوات گذشته مکررا مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است که راه توسعه کشور و قطع وابستگی به بیگانگان است و شکل گیری تولید اشتغال را هم در پی دارد.

به گفته حسن زاده، بحث دانش بنیان هم که امسال رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید نموده اند، ظرفیتی است که باید با استفاده از توان دانشگاه‌ها و نهاد‌های علمی به سمت تحقق آن گام برداریم.

وی افزود: باید تولیداتی را که کمتر مورد توجه بوده اند با استفاده از تحقیق و توسعه و ظرفیت دانش بنیان فعال نمائیم.

وی گفت: نقش اصناف در تحقق شعار سال نقشی کلیدی و ویژه است؛ اولا استفاده از محصولات ایرانی و تولید داخل که رونق تولید کشور را در پی دارد و دوم مقابله با پدیده شوم قاچاق و پدیده ناپسند تقلب که متاسفانه در برخی کالا‌ها اتفاق می‌افتد و ما هم همراه شما هستیم تا با این پدیده‌های شوم مقابله کنیم و برای داشتن یک بازار خوب و باثبات گام برداریم.

منبع: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده