تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۲۵۶۲۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس

ارجاع پرونده تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی ۴ واحد آهن فروش به تعزیرات حکومتی

‌می‌متالز - تعداد ۴ واحد صنفی متخلف طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی شناسایی و پرونده تخلف این چهار واحد که میزان تقریبی ۱۰۰ تن انواع آهن آلات در انبار آن‌ها موجود بود، به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

به گزارش می‌متالز، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: براساس بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های عرضه کننده انواع آهن آلات در سطح شهر شیراز، طی هفته گذشته از تعداد بیش از ۳۰ مورد آهن فروش بازرسی به عمل آمد.

مهدی حسنی افزود: در بازرسی‌ها مشاهده گردید که تعدادی از این واحد‌ها متاسفانه علی رغم تذکرات قبلی و مکاتبات صورت گرفته و اطلاع رسانی از طریق اتحادیه مربوطه مبنی بر اینکه کالا‌های خود را که جز کالا‌های هدف و مشمول ثبت در سامانه جامع تجارت بوده در سامانه مذکور ثبت نام نموده اند.

حسنی اضافه کرد: براساس گزارش فوق الذکر تعداد ۴ واحد صنفی متخلف طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی شناسایی و پرونده تخلف این چهار واحد که میزان تقریبی ۱۰۰ تن انواع آهن آلات در انبار آن‌ها موجود بود، به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی، گفت: همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی صورت بپذیرد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس

عناوین برگزیده