تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۴
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۲۵۶۶۵۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
کارشناس ایمنی حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد؛

نقش‌آفرینی ایمنی حمل‌ونقل در مسیر ارتقا و توانمندی تولید و اهداف اقتصادی فولاد مبارکه

‌می‌متالز - کارشناس واحد ایمنی حمل و نقل شرکت فولاد مبارکه گفت: واحد حمل‌ونقل در جهت ارتقای دانش و تخصص نیروی انسانی خود به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های شرکت و مؤثرترین مقوله در ارتقای ایمنی حمل‌ونقل، تلاش مستمر و مداوم دارد که علاوه بر ایمنی حمل‌ونقل و کاهش حوادث و خسارت‌ها در مسیر ارتقا و توانمندی تولید نیز گام بردارد.

به گزارش می‌متالز، تیمور رستمی، کارشناس واحد ایمنی حمل و نقل شرکت فولاد مبارکه بر نقش مؤثر ایمنی حمل‌ونقل در مسیر ارتقا و توانمندی تولید و رسیدن به اهداف اقتصادی شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز ایمنی حمل‌ونقل خاطرنشان کرد: درمارس ۲۰۱۰ مجمع عمومی سازمان ملل سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ را دهه اقدام برای ارتقای ایمنی جاده‌ای با هدف حفظ و کاهش تلفات جاده‌ای اعلام کرد، بر همین اساس و به علت اهمیت موضوع ایمنی حمل‌ونقل، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز هفتم اردیبهشت روز «ایمنی حمل‌ونقل» نام‌گذاری شده است.

کارشناس ایمنی حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: ایمنی حمل‌ونقل از عوامل مهم و تأثیرگذار بر ایمنی شرکت است که از طرفی باعث ارتقای ایمنی فولاد مبارکه به‌عنوان شرکتی جهان‌تراز می‌گردد و از طرف دیگر موجب توسعه تولید و رسیدن به اهداف اقتصادی فولاد می‌گردد.

رستمی اضافه کرد: عامل انسانی مهم‌ترین مقوله در دست‌یابی به اهداف فوق‌الذکر است. به همین منظور واحد حمل‌ونقل در جهت ارتقای دانش و تخصص نیروی انسانی خود به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های شرکت و مؤثرترین مقوله در ارتقای ایمنی حمل‌ونقل، تلاش مستمر و مداوم دارد که علاوه بر ایمنی حمل‌ونقل و کاهش حوادث و خسارت‌ها در مسیر ارتقا و توانمندی تولید نیز گام بردارد.

وی تصریح کرد: در فولاد مبارکه نبض تولید در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل ایمن اعم از جاده‌ای، ریلی، حمل مستمر سرباره از زیرِ کوره‌های فولادسازی و... می‌تپد و تمامی کارکنان این واحد به اهمیت ایمنی در حفاظت از سلامتی نیروی انسانی و سرمایه‌های اقتصادی فولاد مبارکه واقف‌اند.

کارشناس ایمنی حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه یادآور شد: ایمنی حمل‌ونقل یکی از نیاز‌های مهم و کلیدی در فولاد مبارکه است و بر همین اساس سرمایه‌گذاری در زمینه ارتقای ایمنی راه‌ها، خودرو‌ها و مکانیسم‌ها و نیروی انسانی یکی از ضروریات برای صنایعی مانند فولاد است؛ چراکه با داشتن جاده‌های ایمن و خودرو‌های مناسب و به‌روز و نیرو‌های انسانی آموزش‌دیده و کارآمد و متخصص شاهد ارتقای مستمر و روزافزون در ایمنی حمل‌ونقل و به‌تبع آن اطمینان از روند رشد مستمر تولید خواهیم بود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده