تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۱
بازدید: ۷۷۳
کد خبر: ۲۵۶۸۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیگیری و بررسی میدانی / بازدید استاندار کرمانشاه از شرکت صنایع سیمان غرب/ پیگیری اجرای طرح توسعه‌ای کارخانه سیمان با اشتغالزایی ۵٠٠ نفر

‌می‌متالز - استاندار کرمانشاه با همراهی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس از شرکت صنایع سیمان غرب بازدید و روند اجرای طرح توسعه‌ای این کارخانه را بررسی کرد.

به گزارش می‌متالز، بهمن امیری مقدم ضمن بازدید میدانی از خط تولید و دیدار صمیمی با کارکنان؛ در نشستی شرایط اجرای طرح توسعه‌ای برای خط تولید سیمان سفید و بلوک هبلکس را بررسی و به صورت میدانی از زیرساخت‌ها و شرایط اجرای این پروژه‌ی اشتغالزا که امکان جذب ۵٠٠ نفر را فراهم می‌نماید؛ بازدید کرد.

دکتر باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی، مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مدیران استان در این بازدید حضور داشتند.

تولید سیمان سفید به عنوان نقطه قوتی در صنعت کشور مطرح می‌شود که ضمن ایجاد شرایطی برای پویایی و ماندگاری فعالیت شرکت، اشتغالزایی مناسبی را نیز برای نیرو‌های بومی به همراه خواهد داشت.

بر اساس طرح توجیهی ارائه شده؛ ضرورت و اهمیت طرح تبیین گشته و مقدمات اجرای طرح توسعه کارخانه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین فراهم شده است.

ظرفیت کارخانه سیمان غرب با اجرای پروژه افزایش ظرفیت در سال ۱۳۸۶ به ۴۰۰۰ تن افزایش یافته است. این کارخانه با استفاده از معادن بسیار غنی مواد اولیه و با بهره گیری از دانش وتخصص مهندسان و کارکنان با تجربه و ماشین آلات پیشرفته خط تولید خود و وجود آزمایشگا‌های مجهز (آزمایشگاه فیزیک، شیمی، آزمایشگاه تخصصی بتن و…) با بهره گیری از توان تخصصی گروه کنترل کیفی قادر به تولید محصولاتی با عالی‌ترین کیفیت در سطح کشور است و علاوه برتامین نیاز داخلی، نسبت به صادرات انواع سیمان‌های تیپ ۲، تیپ ۵ و سیمان ۴۲۵-۱ نیز به خارج از کشور نیز اقدام می‌نمایید. کلیه محصولات این شرکت طبق استاندارد‌های جهانی تولید و عرضه می‌شود.

منبع: استانداری کرمانشاه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده