تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۲۳
بازدید: ۳۷۵
کد خبر: ۲۵۶۸۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واگذاری زمین به برخی اعضای هیات مدیره بانک مسکن؛ عزیزیان: در حال پیگیری حقوقی هستیم

‌می‌متالز - مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پیگیری حقوقی واگذاری بخشی از زمین‌های این شرکت در شهریار به اعضای هیات مدیره بانک مسکن خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مجتبی عزیزیان در رابطه با جدیدترین وضعیت واگذاری بخشی از اراضی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به برخی از اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک مسکن، اظهار کرد: هر کاری مجموعه تخصصی خودش را دارد و من نباید -در این‌باره نظر بدهم.

وی تصریح کرد: این کار یک رویه حقوقی دارد که متخصصان این حوزه در حال پیگیری آن هستند.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود زمین‌های مذکور از خریداران پس گرفته خواهد شد، بیان کرد: خیر، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن دارد ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تخلفی در این واگذاری صورت گرفته است، گفت: نمی‌توانم در رابطه با این موضوع بحث کنم، این- یک اتفاق حقوقی است و داریم آنرا پیش می‌بریم.

اواسط اسفندماه سال گذشته یاسر امامی مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری مسکن (رئیس کنونی هیات مدیره) در رابطه با واگذاری یک میلیون مترمربع اراضی این شرکت در شهریار با شرایط ویژه به برخی اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک مسکن، گفته بود: واگذاری زمین به اعضای هیات مدیره بانک مسکن در قالب یک تعاونی این کار اتفاق افتاده است.

وی افزود: قضاوت بر سر اینکه این معامله درست بوده و مشکلی نداشته به عهده نهاد‌های نظارتی است.

وی تاکید کرد: این نهاد‌ها به پرونده ورود کرده اند و در حال بررسی هستند و ما هم منتظر رای این نهاد‌ها هستیم و نمی‌توانیم قضاوت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده