تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۰۸
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۵۹۱۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در سومین روز از اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران:

روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند، گفت: لباس جهاد اقتصادی برای عمل به وظیفه تببین در عرصه جهاد تبیین است.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد براتی در سومین روز از اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران اظهار کرد: لباس روابط عمومی، لباس جهاد اقتصادی برای عمل به وظیفه تببین در عرصه جهاد تبیین است.

وی افزود: سرعت و دقت در روابط عمومی و استفاده صحیح و علمی از ابزار‌های نوین در عرصه ارتباطات به تنویر شایسته افکار عمومی کمک شایانی می‌کند و قدر و قیمت شرکت‌های بزرگی همچون فولاد مبارکه به شکل بهتری حفظ خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: این گردهمایی برای آشنایی بیشتر و نزدیکتر مدیران روابط عمومی شرکت‌های حوزه معدنی و صنایع معدنی کشور بود که تجربه‌ای متفاوت در این حوزه بود و امیدواریم این نشست‌ها تداوم داشته تا بتوانیم در عرصه روابط عمومی شرکت‌های صنعتی گام‌های مؤثرتری را برداریم.

وی با تأکید بر ضرورت انعکاس فعالیت‌های شبانه‌روزی صنعت کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با عمل به رسالت خطیر خود در انعکاس دستاورد‌های گروه فولاد مبارکه، نقش ویژه‌ای در امیدآفرینی به جامعه ایفا کنیم.

براتی با بیان این که تزریق امید به جامعه یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌های شرکت‌های صنعتی و معدنی کشور است، اذعان داشت: در دوره‌های مختلف مدیریتی روابط عمومی فولاد مبارکه، گام‌های مهمی در راستای انعکاس دستاورد‌های این شرکت صورت گرفته، اما تحولات سریع در حوزه ارتباطات، گروه فولاد مبارکه را بر آن داشته تا با طراحی یک مدل جدید و عملیاتی، گام دوم و نوین روابط عمومی این شرکت را در آینده‌ای نزدیک کلید بزند و با نگاه به تجربیات گذشته و ظرفیت‌های موجود گام‌های جدیدی برداشته شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده