تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۸
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۰۳۳۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان بورس:

بازنمایی‌های اشتباه از اقدمات حمایتی دولت منجر به ایجاد حاشیه شد

‌می‌متالز - رئیس سازمان بورس با اشاره به اثر بازنمایی‌های اشتباه در به حاشیه بردن اقدامات حوزه ابزار‌ها و صندوق‌ها گفت: یکی از مسائل مهم اعتماد سازی است.

به گزارش می‌متالز، مجید عشقی در همایش هفته ارتباطات و روابط عمومی در سازمان بورس گفت: مختصات جنگ ترکیبی امروز با جنگ تحمیلی فرق می‌کند، اما تا حدودی به همان سبک باقی مانده است. مسوولان روابط عمومی در خط مقدم این جنگ قرار گرفتند و اقتصاد با مسائل مهمی از جمله اعتمادسازی فعالان و نحوه ارائه و گفتمان سازی مواجه است.

وی افزود: یکی از مسائل مهم بازار سرمایه، اعتمادسازی است. بطور مثال در این مدت اقدامات گوناگونی توسط دولت، سازمان بورس و نهاد‌های مالی در حوزه ابزار‌ها و صندوق‌ها انجام، اما متاسفانه به سبب برخی بازنمایی‌های اشتباه، اقدامات به حاشیه برده شد؛ بنابراین اقدامات صورت گرفته نیازمند روایت سازی‌هایی واقعی و مناسب است.

عشقی ادامه داد: یکی از مسائلی که سال گذشته به واسطه برخی رسانه‌ها و روابط عمومی‌های تابعه وزارت اقتصاد تا حدودی رفع شد، قطع برق صنایع بود. متاسفانه سال ۱۴۰۰ قطعی برق، صنایع بسیاری را تحت شعاع قرار داد، اما سال گذشته این موضوع با کمک رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها رفع شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده