به گزارش میمتالز، محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران که به میزبانی این شرکت بود، اظهار کرد: گروه فولاد مبارکه شعاری با عنوان فولاد مبارکه به وسعت ایران دارد و از سنگان تا هرمزگان را در بر میگیرد. این شرکت تا حد توان در عرصه مسوولیتهای اجتماعی به ویژه مسوولیت اجتماعی اصلی خود یعنی اشتغالزایی کوشیده است.
وی افزود: به علاوه این شرکت همه تلاش خود را برای چرخش چرخ صنعت کشور به کار بسته است. ۴ هزار شرکت پایین دستی و بالادستی جز تامین کنندگان و مشتریان شرکت فولاد مبارکه هستند.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه خاطرنشان کرد: هر کدام از شرکتهای صنعتی با چالشهای مشترک و اختصاصی رو به رو هستیم؛ تامین آب، انرژی، تعرفه صادرات، ممنوعیت استفاده از ارز حاصل از صادرات و مدیریت افکار عمومی و پاسخ به هجمههای رسانهای. بزرگترین رسالت روابط عمومی به فرموده مقام معظم رهبری امیدآفرینی است.