تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۰۰
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۲۵۹۱۵۲
سرویس خبر : اجتماعی

آغاز رویداد دانش‌افزایی روابط عمومی حرفه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت

‌می‌متالز - رویداد دو روزه دانش‌افزایی روابط عمومی حرفه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش می‌متالز، در روز آغازین این رویداد محمدصادق مفتح قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شهاب جنابی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت، حسین زاده قشمی مدیرکل دفتر ارتباطات و دبیر شورای اطلاع‌رسانی وزارت صمت، اعضای شورای ارتباطات وزارت صمت و مدیران روابط عمومی سازمان‌های صمت استانی و شرکت‌های شهرک‌های استان‌ها حضور داشتند.

گفتنی است که با نگاه جدی و کلیدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به حوزه کارکردی روابط عمومی، مبتنی بر نیازسنجی آموزشی و شناخت واحد‌های روابط عمومی، دوره‌های دانش‌افزایی طراحی و مسیر آموزشی برای مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراکز، سازمان‌ها و شرکت‌ها زیرمجموعه تدوین شد.

بر همین اساس در این دوره ۵ کارگاه با حضور استادان و صاحب‌نظران برجسته حوزه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات برای انتقال تجربیات برگزار می‌شود.

روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه سه کارگاه با عنوان‌های مدیریت روابط عمومی نوین، مدیریت روابط با رسانه‌ها یا روابط رسانه‌ای و مدیریت اطلاع‌رسانی و پاسخگویی برگزار می‌شود.

کارگاه مدیریت روابط عمومی نوین، توسط «ساعی» عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود و در آن به رویکرد‌های جدید در روابط عمومی و تغییر پارادایم‌های روابط عمومی در دنیا پرداخته می‌شود.

همچنین «عبدالله نژاد» عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی، کارگاه مدیریت روابط با رسانه‌ها یا روابط رسانه‌ای را برگزار می‌کند و کارگاه مدیریت اطلاع‌رسانی و پاسخگویی توسط «نعمتی انارکی» رئیس و عضو هیئت‌علمی دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما برگزار خواهد شد.

روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه نیز امیرحسین موسوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا کارگاه روند‌های جهانی روابط عمومی و تحولات آن در مسیر ارتباطی و «نصراللهی» رئیس دانشکده و عضو هیئت‌علمی دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد کارگاه مدیریت مسئله و بحران در روابط عمومی را برگزار می‌کند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده