تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۶
بازدید: ۳۳۰
کد خبر: ۲۶۰۰۳۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بازدید نظارتی سرزده مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو از شرکت بازرگانی و خدمات همگام خودرو و مدیریت ارتباطات با مشتریان

‌می‌متالز - مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با هدف نظارت بر فرآیند رسیدگی به درخواست و مشکلات مشتریان از شرکت همگام خودرو و مدیریت ارتباط با مشتریان بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، در این بازدید‌ها که در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان انجام شد، فرآیند کیفی ارایه خدمات به مشتریان مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

امیرهوشنگ روشن آزاده، ضمن تاکید بر بهبود روند ارایه خدمات و پاسخ‌گویی به مشتریان گفت: عملکرد نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو باید تبدیل به الگویی سرآمد در جلب رضایتمندی مشتریان شود.

وی ضمن تاکید بر تکریم مشتریان در شبکه خدمات پس از فروش، گفت: تمامی مشتریان، ولی نعمتان ایران خودرو هستند که باید خواسته و رضایت آنان در اولویت نمایندگی‌ها باشد.


منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده