تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۶۱۱۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد

آمادگی شستا برای سرمایه گذاری در خوی

‌می‌متالز - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: مجموعه شستا با قدرت در خوی سرمایه گذاری میکند.

به گزارش می‌متالز، موسوی امروز ۱۱ خرداد در همایش تشکل‌های کار آفرینی، کارگری و کانون بازنشستگان شهرستان خوی اظهار کرد: شهرستان خوی دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در زمینه‌های معدنی، کشاورزی و گردشگری و اقتصادی است که مجموعه شستا با قدرت در بخش سرمایه گذاری در این زمینه‌ها ورود پیدا می‌کند.

موسوی با بیان اینکه با ۵۰ هزار میلیارد تومان آماده سرمایه گذاری در بخش معادن هستیم، اظهار کرد: در این زمینه می‌توانیم مگاپروژه‌های ارزشمند در سطح شهرستان را راه اندازی کنیم تا علاوه بر اشتغال زایی موجب رونق اقتصادی منطقه شود.

وی در ادامه بابیان اینکه تامین اجتماعی برای بیش از ۱۵۰ هزار کارگاه با ۳ هزار میلیارد تومان اقدام به بخشودگی جرایم در دوره کرونا کرده است، تصریح کرد: در ایام کرونا همچنین ۳۰۰ هزار نفر بستری داشتیم که مبلغ ۸ هزار و ۸۰۰ میلیون تومان کمک هرینه درمانی شده است.

مدیر عامل تامین اجتماعی بابیان اینکه دولت با شجاعت و با قدرت اقدام به جراحی اقتصادی نموده است، تصریح کرد: بیش از ۱۵ میلیون نفر غیر ایرانی به شکل خروج کالا از مرز از مزایای یارانه کالا استفاده می‌کردند که با این اقدام دولت و با اصلاح یارانه جلو اینکار گرفته شد.

موسوی از تحت پوشش قرار دادن ۷۳ درصد از جامعه توسط بیمه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: در قبل از انقلاب فقط ۲۰ مرکز درمانی تامین اجتماعی در سطح کشور داشتیم که اکنون تعداد ۳۸۰ مرکز درمانی درسطح کشور در قالب بیمارستان‌های تخصصی و مراکز درمانی تخصصی فعالیت می‌کنند.

پرویز علیلو، نماینده کارفرمایان شهرستان خوی نیز در این همایش اظهار کرد: از سازمان تامین اجتماعی در خواست داریم از کارفرمایان و کارگران حمایت واقعی نمایند.

وی تصریح کرد: بازرسان سازمان تامین اجتماعی با اعتماد به اسناد حسابرسان رسمی از اتلاف وقت و هزینه‌های اضافی بر دوش کارفرمایان جلوگیری کنند.

تقدیر از خانواده شهید و اهدای لوح سپاس به مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از طرف اتحادیه قالی بافان خوی از دیگر بخش‌های این همایش بود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده