تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۲
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۶۱۵۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شستا در حاشیه بازدید از هلدینگ انرژی تأمین مطرح کرد:

در شستا به تغییر از جنس تحول فکر می‌کنیم/لزوم همانندسازی تغییر ساختاری شستا در هلدینگ‌ها

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در حاشیه بازدید از هلدینگ انرژی تأمین بر راه‌اندازی واحد‌های اندیشه‌ورزی در قالب اندیشه‌های راهبردی و تبدیل به آن از مدل و الگو به اراده و عمل تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم بازیان در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه تغییر مدیریت، راهبرد‌ها و تصمیمات امر طبیعی و همیشگی در سازمان‌ها و ادارات مختلف بوده است، اظهار کرد: باید با تمام توان و انرژی در امور مربوطه تلاش کنیم تا درگیر موضوعات حاشیه‌ای تغییر و تحولات نشویم.

وی ادامه داد: در کنار سرمایه‌گذاری‌های مختلف باید عمل، حرکت و مجاهدت داشته باشیم تا در سطوح مسئولیتی خود اهداف مجموعه را به سرانجام برسانیم.

در شستا به تغییر از جنس تحول فکر می‌کنیم/لزوم همانندسازی تغییر ساختاری شستا در هلدینگ‌ها


مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه جلسات مختلفی را تاکنون برگزار کرده‌ایم و اهداف و اولویت‌ها تعیین شد، افزود: نظرات همکاران را در این مورد نیز کسب کردم تا در نقش، مسئولیت و ماموریت مشخص شده، بیدار، هوشیار و هدفمند اهداف را دنبال کنیم و امید آفرین باشیم.

بازیان گفت: همه ما با نقش و وظایف متفاوت زیر یک پرچم قرار داریم و انجام فعالیت‌های مختلف باید منجر به اهتزاز پرچم نظام جمهوری اسلامی شود. این پرچم وقتی بالا برود، یعنی دست مردم و همه ما بالا رفته است و نشان دهنده این است که همه به افق‌های دور و امیدآفرین فکر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شستا به تغییر از جنس تحول فکر می‌کنیم، افزود: این تغییر همواره با تغییر مدیریت‌ها قابل اتفاق است؛ اما این تغییر به تعبیر رهبر معظم انقلاب برای ایجاد تحول است. دارایی‌های شستا بسیار مهم است، اما حفاظت و حراست از آن اهمیت بیشتری دارد.

مدیر عامل شستا اظهار کرد: برخی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، در شستا در قالب اندیشه‌های راهبردی در حال بررسی است و در مرحله بعد تبدیل به مدل و الگو خواهد شد تا تبدیل به اراده و عمل شود.

در شستا به تغییر از جنس تحول فکر می‌کنیم/لزوم همانندسازی تغییر ساختاری شستا در هلدینگ‌ها


بازیان بیان کرد: یکی از راهکار‌های تحقق اندیشه‌های راهبردی و اندیشه‌ورزی که مقام معظم رهبری چند سال پیش بر آن تأکید کردند، بررسی نداشته‌ها توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز بود که در این بخش شستا تاکنون حرفی برای گفتن نداشته است، اما در ساختار شستا تغییراتی در خصوص تشکیل اندیشکده انجام خواهد شد تا اندیشکده تحرکات، افق‌های دور و چشم انداز آینده مجموعه را مشخص کند.

وی با اشاره به اینکه این اندیشکده برنامه‌ریزی، مدیریت و تفکر راهبردی انجام خواهد داد، افزود: اندیشه‌های راهبردی شستا باید در ساختار و در قالب اندیشکده شستا راه‌اندازی شود و براساس اندیشه‌های راهبردی به دنبال تشکیل معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی در کنار معاونت سرمایه گذاری هستیم؛ همچنین معاونت جدیدی با عنوان معاونت نوآوری و اقتصاد دانش بنیان تشکیل خواهد شد.

مدیر عامل شستا گفت: در حوزه منابع انسانی و مالی نیز در راستای تامین توانمندی و مدیریت امور جاری منابع انسانی و مالی تحولاتی رخ خواهد داد که در واحد‌های زیر مجموعه شستا همانندسازی خواهد شد.

بازیان در پایان خاطر نشان کرد: اندیشه تحول باید در هلدینگ انرژی تامین تعریف شود و نقاط ضعف و قوت شناسایی شود و برای بخش‌های فنی، حقوقی، مالی و سایر موضوعات برنامه‌ریزی شود.

در شستا به تغییر از جنس تحول فکر می‌کنیم/لزوم همانندسازی تغییر ساختاری شستا در هلدینگ‌ها


لازم به ذکر است؛ در ابتدای جلسه مدیران و معاونان هلدینگ انرژی تأمین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند، همچنین معاونان شستا نیز با حضور در این جلسه پیرامون موضوعات مختلفی به سخنرانی پرداختند.

منبع: نبض بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده