تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۳:۳۸
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۲۶۱۲۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارز شیبا اینو چیست؟

‌می‌متالز - SHIB یک آزمایش در جهت ایجاد جامعه خودجوش غیرمتمرکز است.

به گزارش می‌متالز، توکن SHIB اولین توکن شرکت سازنده است و کاربران می‌توانند اقدام به خرید ارز شیبا اینو در مقیاس میلیارد‌ها یا حتی تریلیون‌ها بکنند. ارزش این توکن ERC-۲۰، با نام مستعار قاتل دوج کوین، می‌تواند زیر یک پنی باقی بماند و همچنان در مدت زمان کوتاهی (به طور نسبی) از دوج کوین پیشی بگیرد. توکن شیبا ($ Shib) که در سراسر جهان محبوب است و در حال حاضر هزاران درصد رشد داشته است؛ اولین توکن ارز دیجیتالی است که در صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap، لیست شده است.
بنیانگذاران ارز شیبا اینو چه کسانی هستند؟

خالق ناشناس توکن شیبا اینو با نام مستعار «ریوشی» شناخته می‌شود. با این حال، اطلاعات بسیار کمی از بنیانگذار مرموز ارز دیجیتال شیبا اینو، مانند بنیانگذار بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، وجود دارد. او در وبلاگ خود به نام RYOSHI RESEARCH، خود را به عنوان "فقط یک مرد که روی صفحه کلید بدون نتیجه ضربه می‌زند" توصیف می‌کند. ریوشی تاکید می‌کند که شیبا اینو (SHIB) یک ارز دیجیتال کاملا غیر متمرکز است و به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی‌ای نیز وابسته نیست. البته حدس‌هایی زده می‌شود که ویتالیک بوترین (خالق اتریوم) پشت نقدینگی اولیه SHIB است که به راه‌اندازی نقدینگی شیبا اینو در Uniswap کمک کرد. ریوشی همچنین اظهار داشت که Shiba Inu یک آزمایش در ایجاد جامعه غیرمتمرکز بود و بنابراین او تمام درخواست‌های اینفلوئنسر‌ها و پیشنهادات صرافی‌های مختلف را که دریافت می‌کرد رد کرد. "وظیفه" او دفاع از برند و ارائه پیشنهادات است، اگرچه او این کار را بسیار کم انجام می‌دهد، زیرا آخرین ورودی وبلاگ او به می ۲۰۲۱ برمی گردد.

شیبا اینو ۵۰ ٪ از کل عرضه Uniswap را مسدود کرده است و کلید‌ها را دور انداخته است.

۵۰ ٪ باقیمانده توسط ویتالیک بوترین سوزانده شد و SHIBA اولین پروژه‌ای بود که این مسیر را دنبال کرد، بنابراین همه مجبورند در بازار آزاد خرید کنند، تا اطمینان حاصل شود که توزیع عادلانه و کاملی وجود دارد که در طی آن برنامه نویسان، توکن تیمی در اختیار ندارند تا با استفاده از آن بتوانند در این اجتماع دستکاری کنند.
چه چیزی شیبا اینو را منحصر به فرد می‌کند؟

وب سایت ارز شیبا اینو از هنرمندان از سراسر جهان دعوت می‌کند تا "جنبش هنری شیبا" را در حالی که جامعه شیبا خود را وارد بازار NFT می‌کنند، تقویت کنند. شیبا همچنین کمپینی را با استفاده از Amazon Smile به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای نجات سگ‌های واقعی و زنده شیبا اینو با انجمن نجات Shiba Inu ایجاد کرده است. در اکتبر ۲۰۲۱، با انتشار اخبار احتمالی برای لیست شدن و فراهم شدن امکان خرید شیبا در صرافی رابین‌هود قیمتش افزایش یافت و برای مدت کوتاهی جایگاه دوج کوین را از نظر ارزش بازار تصاحب کرد. کریستین براون، مدیر اجرایی رابین‌هود، تلاش‌های جامعه شیبا اینو را ستوده است و می‌گوید یکی از چیز‌های مورد علاقه‌اش دیدن تعامل آن با جامعه برای شنیدن خواسته‌هایش بود. با این حال، رابین‌هود در آن زمان ارز شیبا را لیست نکرد! افزایش قیمت شیبا همچنین منجر به افزایش پذیرش آن در بین خریداران ارز دیجیتال شد. WhaleStats داده‌های بزرگ‌ترین کیف پول‌های ETH را گردآوری کرد و دریافت که SHIB بیش از ۲۰ درصد از کل سهم بازار تمام توکن‌های ERC-۲۰ را که توسط نهنگ‌های اتریوم نگهداری می‌شود را نمایندگی می‌کند. علاوه بر این، خرده فروشان به دنبال محبوبیت آن در بین سرمایه گذاران کوچک، به طور فزاینده‌ای شروع به استفاده از توکن شیبا اینو به عنوان وسیله پرداخت کردند. به گفته ریوشی، هدف نهایی این است که توکن شیبا اینو (SHIB) به یک ارز با ثبات جهانی تبدیل شود "که مردم در همه کشور‌ها بتوانند از آن به عنوان پس انداز و روش پرداخت استفاده کنند. "
خرید ارز شیبا اینو

برای خرید ارز شیبا اینو، می‌توانید به راحتی وارد حساب کاربری خود در صرافی اوکی اکسچنج شوید، مقدار SHIB که مدنظرتان است را انتخاب کنید و سپس فرآیند خرید شیبا اینو را انجام دهید. پس از اینکه مراحل خرید به طور کامل به پایان رسید، اوکی اکسچنج در کمترین زمان ممکن مقدار خریداری شده را به کیف پول انتقال می‌دهد.

به یاد داشته باشید که در صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اوکی اکسچنج قادر هستید تا بیش از ۶۰۰ رمز ارز گوناگون مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، دوج کوین و... را معامله کنید.
فروش ارز شیبا اینو

یکی دیگر از راه‌هایی که شما دارید، فروش ارز شیبا به صرافی اوکی اکسچنج است و می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، مقدار SHIB مدنظرتان را که قصد دارید تا بفروشید را وارد کنید و در ازای فروش آن، ریال دریافت کنید.

منبع: خبرآنلاین

عناوین برگزیده