تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۳۸
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۲۶۱۶۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نشریه آنالیتیکز اینسایت:

«شیبا اینو» همچنان پر قدرت است/ شیبا می‌تواند به ارز برتر بازار خرسی بدل شود

‌می‌متالز - نشریه «آنالیتیکز اینسایت» معتقد است شیبا علیرغم ریزش‌ها اخیر خود، همچنان پتانسیل تبدیل شدن به ارز برتر بازار خرسی فعلی را داشته و نمی‌توان به شکست این پروژه رمزارزی مطمئن بود.

به گزارش می‌متالز، علیرغم رو به وخامت گذاشتن هر چه بیشتر بازار ارز‌های دیجیتال، بسیاری از کارشناسان این بازار معتقدند هنوز ضرر چندانی متوجه سرمایه گذاران بلند مدت این بازار نشده و تنها بخشی از سود‌های به دست آمده آن‌ها از مارس ۲۰۲۰ که بازار کریپتو رونقی دو چندان گرفت، از بین رفته که این موضوع نیز طبیعی به نظر می‌رسد.

این دسته از کارشناسان معتقدند بازار رمزارز‌ها از تاریخ مذکور تاکنون، ۷۹ درصد رشد کلی داشته و عقب نشینی فعلی برای نفس گرفتن مجدد بازار کریپتو امری الزامی به نظر می‌رسد.

اما با نگاهی به سال ۲۰۲۱، به خوبی می‌توان دریافت که توکن شیبا اینو یکی از بزرگترین برنده‌های بازار داغ سال گذشته میلادی بوده که سودی کلان قسمت سرمایه گذاران اولیه خود کرد. با نگاهی به آمار دقیق می‌توان دریافت که سرمایه گذاران اولیه این توکن، طی سال گذشته، ۱۲۱ میلیون درصد سود از رشد بازار شیبا که در اوج دوران رونق میم کوین‌ها رخ داد، برداشت کرده اند که در مقابل ریزش قیمت این ارز طی ماه‌های اخیر، موضوع چندان مهمی تلقی نمی‌شود.

در همین حال، نشریه «آنالیتیکز اینسایت» معتقد است شیبا علیرغم ریزش‌ها اخیر خود، همچنان پتانسیل تبدیل شدن به ارز برتر بازار خرسی فعلی را داشته و نمی‌توان به شکست این پروژه رمزارزی مطمئن بود.

این نشریه معتقد است استعفای اخیر خالق شیبا ممکن است برای مدتی، منجر به ریزش قیمت این ارز شده و این بدان معنا نیست که پروژه شیبا با فروپاشی مواجه خواهد شد. گفته می‌شود پذیرش شیبا اینو از سوی شرکت‌های بزرگی، چون لامبورگینی و فراری و همچنین توسعه حضور این رمز ارز در فضای متاورس و وب ۳، دلیل محکمی برای اثبات قدرت شیبا بوده که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

منبع: بازار

عناوین برگزیده