تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۲۶۱۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
موفقیتی دیگر برای فولاد؛

"شاهین طلایی" بر شانه فولاد نشست

می متالز - روابط عمومی فولاد خوزستان در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران موفق به دریافت «تندیس برتر»شد.
"شاهین طلایی" بر شانه فولاد نشست

به گزارش می متالز، جشنواره تبلیغات ایران با حضور و استقبال بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌های صنعتی و غیرصنعتی و گروه صنف تبلیغات کشور روز ۱۴ دیماه ۹۷ در محل سالن‌ همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی با اعلام این مطلب افزود: جشنواره تبلیغات ایران را باید بزرگ‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران دانست. این جشنواره مأموریت خود را داوری در حیطه تبلیغات، بر پایه استانداردهای علمی و در جهت اعتلای کیفیت و خلاقیت در این حوزه بنا نهاده است.

وی گفت: از مهم‌ترین اهداف این جشنواره می‌توان ‌به انتخاب و معرفی آثار برتر و انواع روش‌های خلاق و ثمربخش، ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر در تولید مواد و اقلام تبلیغاتی، کمک به نوآوری و ارتقای اثربخشی، تقویت ایده‌های خلاق، آشناسازی دست‌اندرکاران و روابط عمومی‌های کشور با استانداردهای رایج اشاره نمود.

 شرکت فولاد خوزستان بعنوان سازمان سرآمد در حوزه تولید و توسعه صنعت فولاد با سابقه دیرینه و درخشان در این جشنواره با دیگر رقبای خود به رقابت پرداخت.

بر پایه این گزارش، کارگروه‌های داوری جشنواره یادشده شامل برنامه‌های یکپارچه و جامع تبلیغاتی، تبلیغات مستقیم و حمایتی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیداری و شنیداری، فعالیت‌های ترویجی روابط عمومی، فعالیت‌های دیجیتال، طراحی برند و برندینگ، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات بود که در بخش کارگروه داوری بخش ویژه چاپ، فعالیت‌های ترویج فروش و کارگروه چاپ و بسته‌بندی، شرکت فولاد خوزستان با ارسال مستندات و نمونه کارهای انجام شده، توانست تندیس برتری بخش چاپ را از آن خود نماید.

لازم به ذکر است داوران کارگروه تبلیغات چاپی با سرگروهی استاد ابراهیم حقیقی و حضور دکتر حمیدرضا رضوانی، جعفر محمدی، ابراهیم حقیقی، امیرحسین نوریان، دکتر علی فروزفر، مجتبی محمدیان به ارزیابی آثار راه یافته به نمایشگاه پرداختند.

عناوین برگزیده