تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۸
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۲۶۳۰۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
رشد ۲۴۲ درصدی درآمد ماهانه فولاد آلیاژ یزد؛

جابه‌جایی رکورد درآمد ماهانه "فولای"

‌می‌متالز - درآمد ماهانه اعلام‌شده توسط "فولای" در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد و در این دوره درآمدی از بازار صادراتی کسب نکرد، درآمدی که در دومین ماه از سال جاری شناسایی کرد ۵۵ درصد بالاتر از میانگین درآمدی طی ۲ ماه گذشته بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد آلیاژی یزد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را برابر با ۱۰۲ میلیارد تومان شناسایی کرد و همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز این شرکت فولادی درآمد‌های تجمیعی خود را بالغ‌بر ۱۳۱ میلیارد تومان به ثبت رساند.

درآمد ماهانه اعلام‌شده توسط "فولای" در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد و در این دوره درآمدی از بازار صادراتی کسب نکرد، درآمدی که در دومین ماه از سال جاری به دست آمد ۵۵ درصد بالاتر از میانگین درآمدی طی ۲ ماه گذشته بود، همچنین سرمایه ثبت‌شده این شرکت ۵۶ میلیارد تومان بود.

درآمد‌های ماهانه "فولای" در اردیبهشت‌ماه

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد آلیاژی یزد در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۲۴۲ درصد افزایش درآمد قابل لمسی را مشاهده کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد چشمگیر ۱۳۲ درصدی را از خود بر جای گذاشت، گفتنی است که درآمدی تجمیعی این شرکت فولادی در ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی ۸۰ درصد افزایش پیدا کرد.

جابه‌جایی رکورد درآمد ماهانه
بیشترین درآمدی که توسط "فولای" طی این دور شناسایی شد مربوط به فروش «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با ۶۷ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز نزدیک به ۳۴ میلیون تومان در ازای هر تن بود، نرخ فروش محصول ۲ درصد افزایش را نسبت به فروردین ماه به همراه داشت، همچنین «محصولات تمام‌کاری شده» نیز در رتبه بعدی درآمدزاترین بخش این شرکت قرار گرفت.

مقدار فروش محصولات فولاد آلیاژی یزد

بر اساس این گزارش، "فولای" در اردیبهشت‌ماه توانست ۲ هزار و ۶۱۰ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار داخل کشور به فروش برساند و طی ۲ ماه گذشته نیز ۳ هزار و ۴۵۲ تن از محصولات خود را به فروش رساند، فروش ماهانه این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۲۱۰ درصدی همراه بود.

جابه‌جایی رکورد درآمد ماهانه
بیشترین مقدار فروش شرکت صنایع فولاد آلیاژ یزد مربوط به «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» با یک هزار و ۹۳۸ تن بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش این محصول ۲ هزار و ۵۹۱ تن اعلام شد، همچنین لازم به ذکر است که بیشترین نرخ فروش را در اردیبهشت‌ماه «محصولات تمام‌کاری شده» با ۵۷ میلیون و ۵۰۷ هزارتومان در اختیار داشت.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده